"Like barn leker best"

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Stemmer det for deg og din kjære eller er dere rake motsetningen til hverandre?

Hva har dere til felles og hva er deres ulikheter:)?

Her hos oss stemmer det godt at like barn leker best. :)

Er veldig like på det aller meste egentlig. Bortsett fra når det kommer til planlegging. Jeg liker å planlegge det meste (alt egentlig:p) og samboern vil helst ta det på sparket :eek:
Noen ganger skulle jeg ønske at vi ikke var så sta(stae? heter det det?:p) begge to.

Hvordan er det hos dere? :happy:

Vi er ganske like :) Bortsett fra når det kommer til musikk ;)
Men vi er stort sett enige om det meste her i livet, ikke alt selvsagt, men tror vi fascinerer hverandre litt så vi prøver ting den andre liker. Jeg hatet filmer da jeg ble sammen med ham, men nå liker jeg filmer :)

Vi er farlig like på enkelte ting. Vi tenker likt å er enige i så å si alt :) så ja her stemmer det at like barn leker best :D

Vi er egentlig ganske så ulike på det meste, men man gir og tar så ordner det seg :)

Her hos oss stemmer det godt at like barn leker best. :)

Er veldig like på det aller meste egentlig. Bortsett fra når det kommer til planlegging. Jeg liker å planlegge det meste (alt egentlig:p) og samboern vil helst ta det på sparket :eek:
Noen ganger skulle jeg ønske at vi ikke var så sta(stae? heter det det?:p) begge to.

Hvordan er det hos dere? :happy:

Hehe ok! Det kan kanskje være like greit at kun du liker planlegge for hvis ikke kunne dere planlagt over hodene på hverandre og det er kanskje ikke noe særlig?;)

Her har vi i grunn helt ulike interesser. Vel, vi deler en...og det er reiseliv. Ellers selvsagte ting som venner og familie.
Utover det er vi i grunn ulike. Begge er sta her også...

Så flott. Vi er også det. Har vært ting innimellom, men da har vi blitt enige. Er det noe den ene reagerer på tar vi det opp.
For eks syns jeg mannen kan banne litt for mye og det fordrar jeg ikke. Ønsker ikke at barna mine skal banne! Så han har skjerpet seg;)

Så flott. Vi er også det. Har vært ting innimellom, men da har vi blitt enige. Er det noe den ene reagerer på tar vi det opp.
For eks syns jeg mannen kan banne litt for mye og det fordrar jeg ikke. Ønsker ikke at barna mine skal banne! Så han har skjerpet seg;)
Det er det samme her :) altså ikke med banning men litt småting :) å vi fikser alltid opp :)

Vi er stikk motsatt egentlig. Vi har nokolunde samme humor men ellers er vi veldig ulik :P

Veldig ulike egentlig, men like på noen ting. Veldig like når det gjelder hvordan vi skal oppdra, heldigvis! Men jeg tror nok jeg kan bli bad cop, og han kan bli good cop ;) Jeg er nok mer sta og ikke så redd for å bli sinna.

Både og. Noen ganger er vi veldig like, og hender vi tenker på samme ting samtidig (nesten litt skummelt til tider).
Men på andre ting er vi motsatt - han er ryddig av seg, jeg lever i kaos ; han liker å organisere ting fremover, jeg tar ting på sparket ; jeg liker å ha mest mulig familie samlet, han synes det fort blir litt mye

Back
Topp