Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda klart det er til barnet, men det blir ekstremt dyrt rett og slett.Gir likt til alle barn uavhengig av hvor mange søsken de har. Gaven er jo til barnet, tross alt.
Den er kjip da, her får vi fine gaver heldigvis.Jeg pleide å gjøre det, men barna mine fikk mye dårligere gaver tilbake. Ble lei av det. Gir fortsatt en fast sum til alle de andre da, bare mindre enn før.
Det er spesielt den ene tanta som kjøper ræl. Har faktisk vurdert å be de om å ikke kjøpe. De er også veldig ærlige på at de hater å bruke penger på andre og det synesDen er kjip da, her får vi fine gaver heldigvis.

Oj, såpass ja. Kanskje like greit å be de om å ikke kjøpe ja, så slipper man masse ræl.Det er spesielt den ene tanta som kjøper ræl. Har faktisk vurdert å be de om å ikke kjøpe. De er også veldig ærlige på at de hater å bruke penger på andre og det synes![]()
Siden det gis forskjellig sum fra fr så blir det ikke redusert for slleGir lik sum til alle nieser og nevøer uavhengig av hvem som er søsken. Men føler meg ikke bunden til å gi for samme sum de kjøper for til mine barn. Men skulle jeg redusert, hadde jeg resudert på alle nieser og nevøer![]()
Joda klart det er til barnet, men det blir ekstremt dyrt rett og slett.
Min får for 500 og da føler jeg vi må gi det tilbake men det blir da 3000 bare til barna i den familien.
Siden det gis forskjellig sum fra fr så blir det ikke redusert for slle
Vi har ikke avtalt men vi har fått vite hva de gir for, synes det er vanskelig å hi mindre enn de gir også men samtid har vi mange å gi til så det blir endel penger.I våre familier er det avtalt summer. 250kr per bursdag/jul per barn fra tanter/onkler. Vil man gi noe som er dyrere må man spleise med andre tanter/onkler...
Jeg tenker at man gir likt per barn, ikke matcher beløpet fra de som gir (med mindre man har avtalte summer da). Den totale belastningen i gaver er jo ulik fra familie til familie siden man har ulikt antall familier "andre siden".