Liiiiker..!!

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Flere og flere flytter inn.. Gratulerer alle sammen..! Blir deilig med litt liv her snart..! :)

Svartengel skrev:
Liker eg også, men er spent på om det blir meg også.....

Samme her.:) Når skal du teste? Tester kanskje i morgen jeg. Har ikm da.(ticker feil,pga tidlig el)

ønsker4mann skrev:
Svartengel skrev:

Samme her.:) Når skal du teste? Tester kanskje i morgen jeg. Har ikm da.(ticker feil,pga tidlig el)

Fredag eller søndag. Eg trur eg hadde eggløsning forrige lørdag og er da 3 uker vel? Har ein god del symptom men kan vere dei lurer meg. Men eg vart tidlig dårlig med forrige unge. Men da ante eg ikkje det, at eg kunne vere gravid. Men eg kjenner det igjen..

Håper på rett svar på testen din. Har du symptom?

Heeelt enig! Nå begynner det å bli mer liv her!!! Da er det litt mer morro og logge seg inn også:)

....

Svartengel skrev:
ønsker4mann skrev:
Svartengel skrev:

Fredag eller søndag. Eg trur eg hadde eggløsning forrige lørdag og er da 3 uker vel? Har ein god del symptom men kan vere dei lurer meg. Men eg vart tidlig dårlig med forrige unge. Men da ante eg ikkje det, at eg kunne vere gravid. Men eg kjenner det igjen..

Håper på rett svar på testen din. Har du symptom?

Har mensmurringer, som da kan være symptom på begge deler. Har hatt det de siste 4-5dagene. Har vært litt mer trøtt enn normalt i går og idag og er uggen i kroppen(kan jo like gjerne være jeg holder på å bli syk).
Skal bli spennende å se, men regner med negativ test.

Back
Topp