S
søteste
Guest
Ja det er han, han har ikke så stikke de øyne som jeg sier og så er han ikke så rød i ansiktet. Veldig fin liten pusekatt[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Venus83
Da er han en BUR/RAG e 22, altså en cremetabby [8D]
Men siden han faktisk egentlig er en huskatt, så blir ems koden hannes DOMs e 22, som da altså betyr Domestic Shorthair creme tabby [8D]
Med mindre han har hvitt på seg da, men jeg kan ikke se noe, da tipper jeg i så fall at han har en liten hvit medaljong eller en liten flekk på magen.
(jada, jeg er kattenerd.... [;)])
ORIGINAL: søteste
ORIGINAL: Venus83
Da er han en BUR/RAG e 22, altså en cremetabby [8D]
Men siden han faktisk egentlig er en huskatt, så blir ems koden hannes DOMs e 22, som da altså betyr Domestic Shorthair creme tabby [8D]
Med mindre han har hvitt på seg da, men jeg kan ikke se noe, da tipper jeg i så fall at han har en liten hvit medaljong eller en liten flekk på magen.
(jada, jeg er kattenerd.... [;)])
Se het var det enn som kunne litt. Du tipper riktig. Han er litt hvit på magen. Men bare der[:D]
Kan du mye om burmeseren eller? Lyst til å fortelle meg? Kan ikke så mye om de. Bare det jeg har lest og det dyrlegen har sagt.