Ligner han på en rase? (bilde) oppdadert!

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
Ja det er han, han har ikke så stikke de øyne som jeg sier og så er han ikke så rød i ansiktet. Veldig fin liten pusekatt[:D]

ORIGINAL: Venus83

Da er han en BUR/RAG e 22, altså en cremetabby [8D]
Men siden han faktisk egentlig er en huskatt, så blir ems koden hannes DOMs e 22, som da altså betyr Domestic Shorthair creme tabby [8D]
Med mindre han har hvitt på seg da, men jeg kan ikke se noe, da tipper jeg i så fall at han har en liten hvit medaljong eller en liten flekk på magen.

(jada, jeg er kattenerd.... [;)])

Se het var det enn som kunne litt. Du tipper riktig. Han er litt hvit på magen. Men bare der[:D]
Kan du mye om burmeseren eller? Lyst til å fortelle meg? Kan ikke så mye om de. Bare det jeg har lest og det dyrlegen har sagt.

ORIGINAL: søteste

ORIGINAL: Venus83

Da er han en BUR/RAG e 22, altså en cremetabby [8D]
Men siden han faktisk egentlig er en huskatt, så blir ems koden hannes DOMs e 22, som da altså betyr Domestic Shorthair creme tabby [8D]
Med mindre han har hvitt på seg da, men jeg kan ikke se noe, da tipper jeg i så fall at han har en liten hvit medaljong eller en liten flekk på magen.

(jada, jeg er kattenerd.... [;)])

Se het var det enn som kunne litt. Du tipper riktig. Han er litt hvit på magen. Men bare der[:D]
Kan du mye om burmeseren eller? Lyst til å fortelle meg? Kan ikke så mye om de. Bare det jeg har lest og det dyrlegen har sagt.

Da er ems koden DOMs e 09 22- 09 står for at det er en katt med hvitt.

Kan ikke så mye om burmesere, grunnen til at jeg kan dette er at jeg driver med avl og utstilling av maine coon, så fargegenetikk er noe jeg synes er gøy og spennende! [:D]
Det er desverre ikke så mange burmesere på utstillinger, skulle ønske det var fler, det er jo en kjempe flott rase!

Det er uansett en flott katt du har [:)]

Så moro å drive med oppdrett da, og main con er jo en utrolig flott rase!
Ja han er utrolig flott pusekatt fått mye kommentarer på han, liker fargene hans så godt [:D]

Syns det ser ut som en helt vanlig katt jeg ..

Han er jo en helt vanlig katt også. Ingen rase katt for han er jo en blanding[;)]

ORIGINAL: Siri91

Ser ut som en helt vanlig huskatt i mine øyne[:D]

ORIGINAL: søteste

Han er jo en helt vanlig katt også. Ingen rase katt for han er jo en blanding[;)]

Ok[;)] så forresten veeeeldig myk og deilig ut[:)]

Back
Topp