light brus

Drikker  brus i helgene, men ellers går det i vann og fun saft [:D]

ORIGINAL: inamaria

light brus er ekkelt.. det smaker skikkelig kunstig på en måte. nå er ikke akkurat kunstige søtningsstoffer det beste heller da, så her drikker vi heller ordentlig brus enn sånn ekle kunstige greier [:D]

Drikker nesten ikke brus lenger etter at jeg lærte meg å like farris. Synes det er minst like godt [:)] Frister med et glass av og til, men det er sjelden. Og drikker heller skikkelig brus enn light brus da [:)]

light brus er ekkelt.. det smaker skikkelig kunstig på en måte. nå er ikke akkurat kunstige søtningsstoffer det beste heller da, så her drikker vi heller ordentlig brus enn sånn ekle kunstige greier [:D]

sign [;)]

ORIGINAL: MM88

Drikker nesten ikke brus lenger etter at jeg lærte meg å like farris. Synes det er minst like godt [:)] Frister med et glass av og til, men det er sjelden. Og drikker heller skikkelig brus enn light brus da [:)]

jeg har aldri likt farris eller andre typer kullsyreholdig vann fordi jeg alltid har ment det smaker så salt.
Nå har jeg fått helt dilla på "olden boble eple" [:D] og vossvann med kullsyre da.
farris blir fortsatt litt for salt også syns jeg det er litt for "kraftig" på en måte.. for mye kullsyre.

ORIGINAL: truel

sign [;)]

Det er jo fordi det er kunstig.... [;)] Skjønner at folk med diabetes må drikke dette som et alternativ... Derfor blir disse produktene sett på som ok...
Det som skjer når aspartam kommer i kroppen, er at den omdannes til maursyre og metanol.. Hadde jeg hatt diabetes, tror jeg nok at jeg hadde latt være å drikke lightbrus...
Ved stort inntak kan man få diare.. Og hvis det rett og slett blir for myeav det i kroppen, og man ser tilknytning til kreft ved aspartam...
Jeg snakker ikke om et lite inntak nå og da.. Jeg mener de som virkelig spiser og drikker aspartamprodukter hver eneste dag.... Vær forsiktig vær så snill [8|][:)]

er heldigvis ikke så glad i brus,drikker mest vann=) tar mg bare ett glass brus i ny å ne

ORIGINAL: Lm81*Høygravid*

nope,syns dem er direkte stygg[8|][8D]

sign!! vil ikke ha i meg all den aspartamen som finnes i all lett brus, å som er mye verre enn det sukkere som er i vanlig brus[>:] ingen av delene er heldige, men drikker heller vanlig brus enn noe light produkter..

Drikker ikke lightbrus eller lightsaft. Søtningsstoffer øker apetitten og søtsuget enormt og ødelegger forbrenningen helt.. Gikk ned 10 kg da jeg sluttet å drikke lightbrus og begynte med Farris/BonAqua/rent vann i stedet. [;)] Har også nesten aldri lyst på godteri mer og spiser mye mindre mat. Merker også hvis jeg drikker brus med sukker på lørdager at jeg klarer meg med ett eller to glass i løpet av en kveld, mens med lightbrusen gikk det fort over en liter om dagen. [&:]

Drikker heller ikke lightprodukter. Etter at jeg ble gravid har jeg rett og slett blitt kvalm hver gang jeg spiser kunstig søtningsstoffer så tenker at det er en måte for kroppen å si i fra at jeg ikke skal spise/drikke det[;)]

Back
Topp