Liggestilling

Jandia

Glad i forumet
Jeg klarer verken ligge på rygg eller mage om natta lengrel.
Har ikke stor mage, men likevel, dritvondt. Er det flere som har opplevd det samme?

Sover dritdårlig for tida...

Jeg ligger stortsett på siden jeg... har stoooor dyne som jeg kan putte hit og dit.
Sov på ryggen en natt tror jeg, og da våknet jeg grinende... Var så vondt.
Ja du har rett, egentlig er ingen stilling godt lengre. Ugg, og vi har maaaange mnd igjen jo...
Blir det bedre?? hmmm

har ikke kjent noe.... tror jeg.
Vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne. Regner ikke akkurat med å få en fot i magen ennå. [:D]

VIL SÅ GJERNE KJENNE NOE!!!

Men får vel bare slå meg til ro med at det kommer nok.

Har ennå ikke fått innkallelse til UL. Legen sa det ville komme i løpet av noen uker. Men jeg VIL NÅ!!!
Er bare LITT utålmodig. hmm

Ikke på jobb i dag, sov 2 timer i natt og hodepine fra en annen verden. Og så har jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke er på jobb. hmm

Alt bra med deg da? Tenkte på deg her om dagen da jeg stod på Skøyen og venta på toget. Bor du langt fra togstasjonen?

ååå det blir sikkert veldig spennende. Husk å få med bilder da!!!
Når fikk du innkallelse??

Vet ikke når legen sendte papirene, men virka som om det var gjort for leeenge siden.
hmmm...

På torsdag er jeg i uke 17, burde jo fått innkallelse da!!
Blir ullevål ja. Sokner dit i flg legen, så...

Kanskje jeg skal løpe i postkassa og se om det har kommet noe?

uææææ!!!!
No blei æ skremt!! [:o]

Skal til jordmor om en uke. FÅr høre med henne om det ikke har dukket opp til da.
Men lever i håpet fremdeles.

Og legen sa at jeg skulle føde der, så da får jeg stole på ham. Ellers banker jeg ham, for jeg sa jeg absolutt ville dit! hehe

Var ikke noe i posten nei. [:(][:(]

Sliter også med å finne en god liggestilling for tiden. Det er egentlig mest behagelig å ligge på magen, men orker ikke det så lenge.
Synes jeg våkner stiv og støl hver morgen. Hender jeg nærmest begynner dagen på jobb med 15-20 minutter i massasjestolen for å myke opp litt før jeg orker å begynne å jobbe.

Krysser fingrene for at du får papirene dine snart Jandia, tror jeg hadde blitt litt stressa selv hvis papirene mine kom så sent. Fikk heldigvis mine 11. august og har ul i morgen, så kan ikke klage [:)]
Håper også at du får plass på nærmeste sykehus. Jeg bor ca. 30 meter fra sykehuset hvor jeg skal føde, hvis jeg hadde måttet dra kjempelangt hadde jeg fått panikk [&:]

Vet du, nå leste jeg akkurat på hjemmesiden til Ullevål om søknad og slikt, og da kom jeg på en ting; nemlig at sist jeg var hos legen så tok han ut det siste arket på helsekortet mitt og styra fælt med ditt og datt av papirer. Lurte litt på hva han drev med, hvorfor han tok noe ut osv... men nå er jeg temmelig sikker på at han ikke har sendt det før. hehe, tror han er litt rotete av seg... Så, om jeg får som dere, så kommer vel svar i løpet av denne uka.

*håpe håpe håpe*

Men TUSEN takk Bast. Får jeg ikke svar innen fredag, så ringer jeg nr. Du er kjempesnill!! Takk takk...
(er bittelitt smånervøs for sånne tlfsamtaler... ouff, sjenert er jeg visstnok).

Får trøste meg meg at det er leeeeeenge til jeg skal føde. hehe
og at det sånn sett ikke spiller noen rolle hvor jeg føder, så lenge det er kyndig personell til stedet. hehe.
Min fetter ble født i sykebilen han. Og mamma ble født hjemme hun....

Ouff, nei jeg skal til Ullevål! [:D][:D]

Ja heller drosjen enn trikk 10 altså!!!
[:D][:D]

Ja trikk er kronglete...
Tror jeg satser på sykehus ja... litt enklere, og smertestillende!!! JAAAAATAKK!!
Ikke tro jeg går gjennom det uten noe form for hjelp altså. Jeg haaaaaaater smerte... ouff. [:D]

Bilde ja, syntes det ble litt lite. Så liksom ikke noe... hehehe
Men kan alltids legge til et bilde her så får du se hvordan jeg ser ut...
(hvis jeg får det til da...)

Jihaaa...
meg fra Santa Monica beach

hehe, bilder er sååå gøy ja. Tar bilder overalt og hele tiden omtrent. hehe.

Tar ikke trikk 10 så veldig ofte nei. Bare når man kanskje skal til svigersene som bor på Bislett.
Selv så bor jeg på Lambertseter (Bergkrystallen), så her går det i t-bane... Dog, har syklet til og fra jobb hele sommern.

Dere har ikke bil da? Satser på taxi til og fra?
Vi har ikke, men håper vi får låne svigersbilen når den tid kommer. hehe

Jeg fikk så store problemer med smerter UTENPÅ magen at jeg gikk til legen! Hun fant heldigvis ikke noe, så jeg grublet fælt da jeg kom hjem. Viste seg at jeg ligger stort sett på den ene siden, med det resultat av at magen strekker seg kun den ene veien, liksom. En liten pute vi pleier å ha i sofaen, litt under magen, så vips!var det problemet borte! Etter noen dager... Og nå sover jeg så godt, så! [:D]

Back
Topp