Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er pga vene cava kan gå i klem, du vil merke dette når det blir klemt og da vil du automatisk snu deg eller legge deg på sidenFor det er ubehagelig
![]()
Stol på at kroppen sier fra om det er et problem. Sist kunne jeg ligge på ryggen helt til jeg fødte, merket aldri noe ubehag med det.
Man blir litt begrenset i valgmulighetene ja. Har nok likevel vært heldig jeg, sist lå jeg helt greit på magen og til uke 22/23 hvertfall. Ikke noe problem med det til nå heller (18 uker i morgen)Godt å høre. Bare det å ikke ligge på magen lenger er uvant for meg.
Ikke farlig å ligge på magen [emoji4] Kan bli ubehagelug etterhvert da... om det var det du tenkte på? HeheGodt å høre. Bare det å ikke ligge på magen lenger er uvant for meg.
Tror ikke du kan skade babyene ved å ligge i stabilt sideleie, det er du som får det ubehagelig/vondt først. Men er førstegangs selv, så skal ikke skryte på meg for mye kunnskap [emoji23].Nå har jeg nytt spørsmål [emoji28]
Klarer ikke ligge på ryggen lenger om natta.
Men blir også så sliten og øm i skuldrene og hoftene av å ligge på sidene.
Har pleid å ligge i "stabilt sideleie", men når jeg gjør det føler jeg at jeg moser den nederste babyen. Og i går kveld kjente jeg den nederste bevege seg masse da jeg lå sånn (så jeg la meg på siden likevel).
Er det fare for babyene når man ligger delvis på magen?
Noen tips for å være komfortabel når man ligger på sidene?
Anbefaler BB Hug Me om du ikke har prøvd den! Da kan du også ligge på magenJeg sover utelukkende med den nå.