Ligger plutselig på føden

Nå må hun bestemme seg for hva hun vil snart!?:p Skjønner at du blir frustrert.. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for alle lykkeønskninger og tanker forresten :D Hjelper på å ha noen å snakke med :) Vet at det går bra om hun kommer nå, selv om det er tidlig. Sprøytene har fått virket i den lengden de skal og alt :) Men helt siden jeg kom inn hit, så har en følelse inni meg sagt at det ikke er hennes tur enda :)

Forstår ikke hvor den store blødningen kommer fra, har nett hatt innvendig ultralyd og livmorhalsen er like lang som da jeg kom inn, og blødningen kom ikke fra barn eller morkake og det er jo kjempe bra! :) Har ikke sjekket mer åpning, siden jeg ikke har hatt rier. Hadde vannet gått, så hadde jeg i vært garantert baby innen sikkert 1 uke eller noe, dette her er jo bare tull :p
 
Du er heldigvis i gode hender. :) men skjønner godt at det er slitsomt, hjelper ikke at du har noen hjemme som trenger deg også. Men hold ut. Det blir bra. :) tenker masse på deg. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan i alle dager har det seg at de serverer grøt med spekepølse til meg?? :p frist meg litt mer da hehe, familien var på besøk, så jenta mi spiste de opp glatt :p
 
Masse lykke te :D

Venter en liten prins i mai<3
 
Hvordan i alle dager har det seg at de serverer grøt med spekepølse til meg?? :p frist meg litt mer da hehe, familien var på besøk, så jenta mi spiste de opp glatt :p
Heregud, det er bare ondskapsfult! :p
 
De på sykehuset gjør jo mye rart ift mat :p var jo ei som fikk servert brie også, og det endte jo tragisk


Venter to gutter i mai/juni <3
 
De på sykehuset gjør jo mye rart ift mat :p var jo ei som fikk servert brie også, og det endte jo tragisk


Venter to gutter i mai/juni <3

Brie? :p
 
I 2007 på Riksen. Vet ikke om hun fikk det servert eller om hun plukket det ut selv i kantinen. Dessverre var det listeria i det og tvillingene hennes døde. Husker det godt, svigermor syntes nemlig jeg var teit gravid den julen siden jeg ikke spiste gravet laks :roll:
 
Får du dra hjem i morgen, om ting er stabilt? Og så rart at de ikke vet hva blødningen kommer av.
 
Får du dra hjem i morgen, om ting er stabilt? Og så rart at de ikke vet hva blødningen kommer av.
 
Får du dra hjem i morgen, om ting er stabilt? Og så rart at de ikke vet hva blødningen kommer av.

Jeg vet ikke, jeg bare tipper det siden de sa at de ikke kom til å gjøre noe for å stoppe en eventuell fødsel. Samtidig har jeg streng sengeligge, så jeg vet ikke, men har en følelse på at jeg skal hjem i dag :) Det siste som var sagt i går kveld var at vi skulle se hvordan kvelden/natten vart, så ny vurdering i dag :)

Hadde vært gøy å visst om blødningen var pga mer åpning, men de vil nok sikkert ikke oppi der å sjekke i tilfelle de fremprovosere noe mer :)
 
Hører du noen fødsler da? :D
Jeg vet ikke, jeg bare tipper det siden de sa at de ikke kom til å gjøre noe for å stoppe en eventuell fødsel. Samtidig har jeg streng sengeligge, så jeg vet ikke, men har en følelse på at jeg skal hjem i dag :) Det siste som var sagt i går kveld var at vi skulle se hvordan kvelden/natten vart, så ny vurdering i dag :)

Hadde vært gøy å visst om blødningen var pga mer åpning, men de vil nok sikkert ikke oppi der å sjekke i tilfelle de fremprovosere noe mer :)
Nei, det skjønner jeg. En vil jo at hun skal være der noen uker til.
Håper du får komme hjem til din egen seng:)
 
Blir hjem i ettermiddag om alt er rolig og får vere fritt oppe i dag for å sjå om det skjer noe :) wiiii heim til dusjen og sengen !! :D
 
Hvordan går det med deg? Deilig med dusj og egen seng :D

Nei, jeg kom visst ikke så langt :p de ville ha meg her til i morgen, men de ville ha meg i aktivitet i dag for å se om aktivitet provoserer frem noe mer, så er nett komt igjen fra middagsselskap hos min mor :) Vart sittende mye i ro, men fikk likevell bevegd meg litt mer enn jeg har fått gjort her :) Avsluttet "permen" min med å gå opp trappene til 5 etasjen der jeg ligger :p Så viss alt ser fredelig, så blir det hjem i morgen :)

Har sånn innforj#¤% melkespreng at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, melk over alt, enorme og vonde pupper! :( Fikk kjøpt meg ammeinnlegg når jeg var ute en tur
 
Last edited:
[quote="Moshi girl, post: 17287204, member: 85598i, jeg kom visst ikke så langt :p de ville ha meg her til i morgen, men de ville ha meg i aktivitet i dag for å se om aktivitet provoserer frem noe mer, så er nett komt igjen fra middagsselskap hos min mor :) Vart sittende mye i ro, men fikk likevell bevegd meg litt mer enn jeg har fått gjort her :) Avsluttet "permen" min med å gå opp trappene til 5 etasjen der jeg ligger :p Så viss alt ser fredelig, så blir det hjem i morgen :)

Har sånn innforj#¤% melkespreng at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, melk over alt, enorme og vonde pupper! :( Fikk kjøpt meg ammeinnlegg når jeg var ute en tur[/quote]
Deilig at du vært ute en tur da. Men har du fått plutselig spreng? Som vil si at kroppen er klar for baby?
 
Back
Topp