Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heregud, det er bare ondskapsfult!Hvordan i alle dager har det seg at de serverer grøt med spekepølse til meg?? frist meg litt mer da hehe, familien var på besøk, så jenta mi spiste de opp glatt
De på sykehuset gjør jo mye rart ift mat var jo ei som fikk servert brie også, og det endte jo tragisk
Venter to gutter i mai/juni <3
I 2007 på Riksen. Vet ikke om hun fikk det servert eller om hun plukket det ut selv i kantinen. Dessverre var det listeria i det og tvillingene hennes døde. Husker det godt, svigermor syntes nemlig jeg var teit gravid den julen siden jeg ikke spiste gravet laks :roll:Brie?
Får du dra hjem i morgen, om ting er stabilt? Og så rart at de ikke vet hva blødningen kommer av.
Nei, det skjønner jeg. En vil jo at hun skal være der noen uker til.Jeg vet ikke, jeg bare tipper det siden de sa at de ikke kom til å gjøre noe for å stoppe en eventuell fødsel. Samtidig har jeg streng sengeligge, så jeg vet ikke, men har en følelse på at jeg skal hjem i dag Det siste som var sagt i går kveld var at vi skulle se hvordan kvelden/natten vart, så ny vurdering i dag
Hadde vært gøy å visst om blødningen var pga mer åpning, men de vil nok sikkert ikke oppi der å sjekke i tilfelle de fremprovosere noe mer
Hvordan går det med deg? Deilig med dusj og egen seng