Ligger plutselig på føden

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Etter jeg oppdaget blod, ringte jeg føden og de ville såklart ha meg inn i tilfelle det var begynnelsen på noe.

Fordi de fikk inn en finger + at jeg var myk så ville de ha meg her over natten slik at viss det utviklet seg, så ville de prøve å stoppe det. Tross at det bare er 10 min kjøring fra meg til sykehuset...

Har nett hatt på meg CTG og fått lungemodningssprøyte, siden de ville ligge ett skritt forann i tilfelle det skulle bli noe.

Oi!! Hvor mange uker er du nå? Lykke til og håper det gir seg så du får komme hjem igjen da. Får vel holde seg inne noen uker til:) <3

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Sent from my iPhone using BV Forum

Er bare 33+4 :-) jeg tror ikke det er noe, jeg tror kanskje det er evnt var spor av slimproppen, men er det blod så vil jo ein alltids sjekke det opp siden det enda er noen uker til termin enda. Det at hun sa jeg hadde en finger åpning tror jeg kan ha med at dette er tredje ungen min, og at jeg er myk er jo bare et modningstegn siden vi nærmer oss slutten :-) hehe, skulle tro jeg var lege, slik jeg tenker :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lykke til! Håper det ikke er noe enda, og at du får komme hjem snart!

Oi, håper alt går bra, uansett hva som skjer. Blir litt forvirra av signaturen din, som sier "bare 16 dager igjen"...

Godt de tar forhåndsregler. Håper det roer seg og at du med hvile kan ruge noen uker til.

Lykke til :) Håper det bare er slimproppen og at du kan hvile hjemme noen uker til :)

Håper alt er bra med deg og baby og at ikke noe er igang enda.

Tenker på dere❤️

Ingen baby ute enda, har hatt en del tak i mage og rygg i natt, og litt enda. For ikke å snakke om enormt nedpress, det er det værste :-( Nett fått i meg frukost på senga :D Så venter jeg på CTG maskina, aner ikke hva resten av dagen vil bringe

Krysser fingrene for at det ikke blir fødsel før om noen uker til enda!

Lykke til! Håper lille baby holder seg inne noen uker til <3
Klem!

Nett ferdig med CTG og snakka med legen. Viser fortsatt sammentrekninger så jeg skal vertfall vere sengeliggende her 1-2 døgn til. Hadde heldigvis ikke mer åpning enn da jag kom i går, men fortsatt veldig myk. Jeg får ikke riehemmende siden jeg har hatt blødning

Back
Topp