Mie Flørter med forumet 2 Mai 2014 #21 Gratulerer! Kos dere med den lille! Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk
Anna• Gift med forumet Tilgangsansvarlig Mailykke <3 VIP Himmelbarn Marsboerne2017 2 Mai 2014 #22 Gratulerer så utrolig mye Jeg hadde så på følelsen at det ble en gutt Håper du får et herlig opphold på sykehuset og at du bare nyter nå Det fortjener du virkelig ! Stor klem
Gratulerer så utrolig mye Jeg hadde så på følelsen at det ble en gutt Håper du får et herlig opphold på sykehuset og at du bare nyter nå Det fortjener du virkelig ! Stor klem
Talia3 Elsker forumet Mailykke <3 2 Mai 2014 #23 Tusen takk dere<3 det tok bare litt over tre timer fra jeg merket første sikre tegn, til at han var ute vi koser oss. Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takk dere<3 det tok bare litt over tre timer fra jeg merket første sikre tegn, til at han var ute vi koser oss. Sent from my iPhone using BV Forum
Bollapinnsvin_83 Glad i forumet Mailykke <3 Marsboerne2017 2 Mai 2014 #24 Gratulerer så mye! Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Adele Forelsket i forumet Mailykke <3 Septemberlykke 2016 2 Mai 2014 #25 Gratulerer så mye! Kos dere!
inel Betatt av forumet 4 Mai 2014 #26 Gratulerer !!!! Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app