Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff hørtes ut som en vond opplevelse. Så godt at du hadde legen på din side <3 Godt for deg å bite at i morgen så er du i målTakk alle sammen. [emoji4][emoji4]
Dagen i dag har tatt alt jeg har av krefter. Mye venting, fikk lagt inn epidural for å få smertelindring ved vendingsforsøk.
Vendingsforsøket var mislykket, og jeg gråt som et barn fordi det var helt forferdelig vondt.
Ene gynekologen som såg på begynte også og grine.
De ønsket i utgangspunktet å ta KS på torsdag denne uken, men da slo anestesilegen seg vrang og krevde at det blir tatt i morgen.
Så i morgen tidlig er premien her.
Endelig. [emoji173]️
Hørtes ikke ut som noen kjekk opplevelse. Men i morgen han du hvertfall endelig slappe av når lille er ute selv om det ikke helt var den måten du ønsket det på. Viktigste er at det går bra for dere beggeTakk alle sammen. [emoji4][emoji4]
Dagen i dag har tatt alt jeg har av krefter. Mye venting, fikk lagt inn epidural for å få smertelindring ved vendingsforsøk.
Vendingsforsøket var mislykket, og jeg gråt som et barn fordi det var helt forferdelig vondt.
Ene gynekologen som såg på begynte også og grine.
De ønsket i utgangspunktet å ta KS på torsdag denne uken, men da slo anestesilegen seg vrang og krevde at det blir tatt i morgen.
Så i morgen tidlig er premien her.
Endelig. [emoji173]️