Ligger i senga..

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Og virkelig prøver å manne meg opp til å stå opp. Så ufattelig kvalm:-( vet jeg må få imeg noe mat, men for et tiltak:-p

Kanskje jeg får prøve det igjen:-) er jo ingenting som frister så tidlig;-)

Jeg ligger fortsatt i senga selv, og klarer ikke å motivere meg til å stå opp :p Vi har hatt barnevakt i natt, så jeg har ikke noe jeg "må" opp til heller, heldigvis ;)
Vi har vært på hytta med svigers i påsken, og slitt veldig med kvalmen. Jeg har fått servert en yoghurt på sengen hver morgen av min kjære, og det har hjulpet veldig! Spist den og så slappet av en liten stund før jeg stod opp.. Tror vi får gjøre det til fast rutine i hverdagen også :p

Ligger fremdeles i senga - vel en time etter at dere andre vurderte å stå opp... snooze ftw :)

Fikk dradd meg opp til slutt, og siden ingenting frista så ble det stekebaguetter:-) holdt på å daue da jeg åpna kjøleskapet. Min kjære mann har marinert kjøtt, hvitløkstank over hele kjøkkenet:-( blæh! Blir nok godt til middagen da;-)

Ligger også i senga. Var oppe et par timer og så måtte jeg ha en hvil. Blir tungt å starte på jobb igjen. Tipper det blir mye middagshvil i tiden fremover. Tenker også at jeg må spise, men kjenner ikke at noe frister.

Det er så grusomt :( Kaster opp hver eneste dag selv, brekker meg hver gang idet jeg reiser meg opp av senga :S

Frister bare med lett middag. Drømte om gulrotsuppe så da blir det det. Med hjemmelaget brød.. Mm

Back
Topp