Ligger du på magen enda?

Sov godt på magen til jeg brakk føttene for to uker siden, nå er det ryggen med bena høyt som gjelder

Ligger greit på magen men husker fra sist at det ble vanskelig sånn ca halvveis. Så er vel ikke lenge til

20+4 og ligger fremdeles delvis på magen. Prøver å bygge opp en kant med dyna sånn at magen kan ligge inni - det funker Ønsker meg også en Bbhugme, er den noen gang tilbud på den?

Ja der hender men den er så god at jeg ville ikke ventet om du kan la være, har nettopp funnet den frem igjen. 16+6. Nydelig avlastning for hofte og bekken om natta

Jeg ligger fremdeles på magen, 19+4.
Jeg har litt dårlig samvittighet da jeg våkner for å ha most den lille.. :/

Ja, men mulig litt mer på siden med magen eller bekkenet nå. Sliter skikkelig om jeg ikke frå ligget på magen :p sover nesten ikke uten, så det skal bli en utfordring med søvn med tiden.
Er 21+6 i dag.
Men sliter med halsbrann, som også gjør at jeg ikke får sove:yuck:

Sover fortsatt på magen [emoji4] 21+0

Sjelden tilbud på BBhugme, antagelig fordi den er superpopulær :-) jeg elsker min, våkner i samme omslyngede stilling som jeg la meg i, hehe. Vel verdt pengene!

BBHugme er kjøpt og det er jeg superglad for☺️☺️☺️

Ligger halvveis på magen/siden. Er 20+3

20+1 og ligger fortsatt på magen. Ikke på harde senger, men på den deilige senga hjemme funker det enda, phju!

Jeg har ikke ligget på magen siden jeg var 10-12 uker gravid. Begynte tidlig å få mage og den er allerede veldig stor nå i uke 22+3. Ligger på siden og må ha stor pute mellom beina pga smerter i bekkenet og hoftene.

Back
Topp