Ligger du på magen enda?

HappyMommy88

Glad i forumet
September To Remember 2022
Utmarsj 2024
Marsfiolene 2026 ♡
17+0 idag. Og i dag er første dagen jeg har følt ubehag ved å ligge på magen. Kjente kulen for godt der inne!
Synes å huske at jeg ikke lå på magen i det hele tatt de andre svangerskapene ... Men er ikke sikker.
Når slutta du å ligge på magen?
Gleder meg allerede til å kan ligge på magen igjen! xD

Jeg ligger på magen enda, er i uke 18+3. De siste nettene har jeg følt litt på et ubehag av og til, men ikke så mye at det ikke lar seg gjøre å ligge på magen. Men tyder kanskje på at det ikke er lenge igjen til det er slutt på skikkelig god nattesøvn :grumpy: Sover ikke godt på siden...

17+0 idag. Og i dag er første dagen jeg har følt ubehag ved å ligge på magen. Kjente kulen for godt der inne!
Synes å huske at jeg ikke lå på magen i det hele tatt de andre svangerskapene ... Men er ikke sikker.
Når slutta du å ligge på magen?
Gleder meg allerede til å kan ligge på magen igjen! xD

Jeg ligger litt på halvveis magen, hvis du skjønner :p 17+4 her.

19+5 og ligger på magen enda, har en pute på siden som jeg tar halveis under om det blir ubehagelig

Jeg ligger på magen enda [emoji1] 18+3

Ligger på ryggen og har alltid gjort det... men leser at det kan være farlig senere,

Klarer ikke ligge på magen som jeg pleier lenger. :meh:
Har bråvåknet noen netter av at jeg har klart å rulle meg over på magen på noe vis. Har skikkelig ubehag i magen, og kjenner rasende rask puls midt på magen. :eek: har morkake foran, så mulig det er det jeg kjenner? o_O

Liker ikke ligge på magen,så det går helt fint når magen pluttselig setter en stopper for det:)

Ligger på ryggen og har alltid gjort det... men leser at det kan være farlig senere,

Njæ, jeg sov mye på ryggen forrige svangerskap, jm sa bare at man skulle vær oppmerksom på endringer på kroppen. Det er vel dette med at vena cava kan bli liggende i klem og gi ubehag. Prøver å legge meg på siden, men våkner til stadighet på ryggen likevel. Fikk bare beskjed om at kroppen merker det selv i søvne og ordner opp, så hadde ikke brukt veldig mye energi på d[emoji6]

Ligger på siden. Begynt å bli uvel av å ligge på ryggen, litt tidlig men.

Jeg ligger fortsatt på magen 17+1. Får ikke såve på andre måter. I tidligere svangerdkap har jeg sovet på magen helt frem til fødsel. Har bare bygget opp med puter rundt :)

LIgger halvveis på magen...er egentlig avhengig av å ligge på magen så har noen spennende måneder i vente :woot:

Er 18+5, og kan ikke lenger ligge rett på magen :(
Ligger litt sånn halvveis på sida isteden, med dyna mellom beina. Funker greit enn så lenge!

Er 19+6 og ligger fortsatt på magen[emoji5] Kommer til å gjøre det så lenge det ikke er ubehagelig da det er eneste måten jeg får skikkelig roa i meg[emoji28]

20+1 jeg kan ikke ligge på magen og blir svimmel om jeg ligger på ryggen. Bbhugme er redningen her for noen timers nattesøvn

20+4 og ligger fremdeles delvis på magen. Prøver å bygge opp en kant med dyna sånn at magen kan ligge inni - det funker Ønsker meg også en Bbhugme, er den noen gang tilbud på den?

Back
Topp