Ligger dere på

Har egentlig aldri gjort det, men prøvde her og det var ikke sjans engang[8D]

jupp, men ikke helt hele tiden, avogtil bøyer jeg kneet opp, og har gjerne ei pute under. men avogtil det er ubehagelig. 

Nei det er helt umulig. Lå alltid på magen før, men etter uke 8 ca, har det vært veldig ubehaglig. Så her går det i å ligge på side for det meste.

nei, ikke nå lenger. det klarer jeg ikke lenger, er ekkelt og ubehagelig!!!
ligger som regel på ryggen, eller på siden og støtter magen i madrassen hvis du skjønner? [8D]

jepp gjør det enda men kan av og til bli ubehagelig når blæra er full..

nei, har ikke sjangs - hehe

Ja, men jeg ligger liksom aldri helt på magen da. Bøyer det ene benet opp, så det avlaster magen mye. [:)]

Nope! Det er lenge siden jeg har gjort det! Føles ubehagelig

Nei..
Men keg kunne sikkert gjort det,men er jo så ubehagelig..

ORIGINAL: Nåssåbjønn

nei det klarer jeg ikke

ja jeg ligger på magen.. eneste måten jeg klarer å sove.

Jeg ligger sånn halvveis på magen, med ene foten trukket opp og litt dyne eller ei pute til å støtte opp under. 26 års vane med å sovne på magen er vanskelig å vende... Prøver mange forskjellige stillinger før jeg sovner og må starte på nytt etter hver dotur.

Ligger jeg for rett på magen så sier mini i magen temmelig godt i fra, he he. Så selv om kulen ikke er ubehagelig å ligge på, så er det umulig å få ro med den lille akrobaten der inne! [:D]

Har ikke ligget på magen eller ryggen på flere mnd jeg...Ligger på sidene, og den siste uka har jeg måttet hentet flere puter :) Har nå 4 puter rundt meg! Gjør alt for å kunne sove godt. Er jo uansett opp noen ganger om natta på do, men de timene jeg skal sove skal jeg jammen det meg ligge godt også :)

jeg får klaus jeg, da. men jeg ligger halvveis på magen/halvveis på siden med den ytre foten bøyd i kneet, for å vippe litt plass til magen.. hehe.

Nei, det er lenge siden jeg sluttet med... Magen blir i veien... [8D]

Sånn halveis [:)]

Back
Topp