Ligger dere med rumpa i været?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Etter sex, blir dere da liggende lenge før dere går på toalettet? Tror dere det har noe effekt?

Med barn nr 1 gjorde jeg alltid det etter sex. Med barn nr 2 gjorde jeg det ikke den mnd jeg ble gravid...

Det kommer helt an på hvor god tid jeg har! Men som regel ligger jeg bare litt lenger enn ellers, ingen stump i været, for de kan jo svømme de der ;)

Etter sex, blir dere da liggende lenge før dere går på toalettet? Tror dere det har noe effekt?

Med barn nr 1 gjorde jeg alltid det etter sex. Med barn nr 2 gjorde jeg det ikke den mnd jeg ble gravid...
Næh, det er vel bare en myte at man trenger å gjøre det :)

Nei :) Har fått to barn fordet. Pluss én graviditet til(men som ikke endte bra).

Jeg har aldri gjort det. Må jeg på do går jeg på do. Om ikke legger jeg meg til å sove etterpå Er ikke noe jeg tenker på eller gjør noe spesielt med. Jeg tror det har fint lite å si da det er bare litt som kommer ut uansett og det er plenty med svømmere igjen der inne.

Etter 1,5 år uten resultat begynte jeg å ligge lengre å vente. Men vi hadde pliktsex siste 2 året også. Så var mest på kvelden. Da la jeg meg for å sove etterpå.

Tror ikke det har noen effekt. Ligger alt til rette for graviditet så blir du gravid uansett om du ligger med rumpa i været eller ikke :) tror jeg da

Varierer, prøver. Har blitt gravid to ganger når jeg har fått rumpen i været. Tilfeldigheter vet vi jo ikke, men kommer til å gjøre det når jeg kan.

Ligger stort sett litt nedpå, men ikke med rumpa på pute for å komme opp. De siste gangene har jeg ligget på magen og sendt gode tanker til sædcellene:smiley-angelic001

Last edited:
Da jeg ble gravid lå jeg med bena opp en stund. Det kan jo ha vært tilfeldig. Jeg kommer nok til å gjøre det igjen.

Nææ, men pleier å bli liggende noen minutter i sengen :happy: er bare i PP2 da, om dette tar lang tid blir jeg nok å gjøre det :hilarious: da tenker jeg at jeg blir å gjøre hva som helst, så utolmodig som jeg er allerede :shifty::hilarious:

Back
Topp