Ligger de med hodet ned?

Vifsla

Elsker forumet
Har babyene lagt seg til rette med hodet ned?
her mistenker vi seteleie. Jeg stresser ikke så mye med det, er jo bare i uke 33+4 og han kan jo snu seg enda, men jordmor sier vi må følge nøye med, og om vannet går må jeg legge meg ned. Har ikke falt meg inn at dette skjer ennå, føler det er evigheter igjen, men er jo greit å vite :) jeg merker det vertfall om han snur seg i det minste.

Hodet ned her, og fikk beskjed om at det mest sannsynlig kom til å være slik frem til ungen er ute. Ikke festet seg enda da:)

Håper din lille snur seg og da:)

Her var babyen i seteleie i uke 32.. Kjenner at han snur seg og sparker og slår over alt... Krysser fingrene for at han snur seg med hodet ned før uke 36 og ny kontroll...er 34+2

hodet ned ved sist kontroll, så håper han fortsatt ligger sånn :) kjenner mye stikking der nede og må veldig ofte på do!

Her var babyen i seteleie i uke 32.. Kjenner at han snur seg og sparker og slår over alt... Krysser fingrene for at han snur seg med hodet ned før uke 36 og ny kontroll...er 34+2
Kjenner du spark opp mot ribbene? Jeg kjenner bare ned mot blære og underliv, derfor tror jeg han koser seg med hodet opp :p men tror jeg vil merke om han skulle snu seg, da var det et rabalder uten like sist hvertfall ;)

Blir spennende neste kontroll da :) om det er seteleie, er det keisersnitt da?

Kjenner du spark opp mot ribbene? Jeg kjenner bare ned mot blære og underliv, derfor tror jeg han koser seg med hodet opp :p men tror jeg vil merke om han skulle snu seg, da var det et rabalder uten like sist hvertfall ;)

Kjenner spark opp mot ribbeina,på sidene (slag på andre siden),spark ned mot bekken/blære...ja,over alt...han er glad i å dytte rumpa og ryggen opp på siden av navlen,særlig på høyre side...og særlig hvis jeg går tur eller generelt går mye... Skal til ny kontroll i uke 36 og da vil de ta ul for å se hvordan han ligger og evt henvise til sykehuset for videre vurdering. Får satse på at jeg slipper ks hvertfall...er 3.gangs,så da har babyen større boltreplass og dermed ofte kan feste seg senere fikk jeg høre..så lenge han ikke planter rumpa godt ned og fester seg er jeg fornøyd :D

Her bytter den litt på :) sist lå den med hodet nede.. Gangen før der i tverrleie!

Jeg har ikke merket noe i ribbeina og har hodet ned. Merker romstering litt overalt og noe slag e.l nedover og på sidene, men holder seg unna ribbeina mine:)

Ligger med hodet ned her, og har gjort det lenge. Har bare snudd seg mot andre siden om dagene, så det var rart! :)

Ligger med hodet nede :) har gjort det siden 3D i uke 28, og ligger fortsatt med hodet nede når jordmor har sjekket ved kontroll :)

På kontroll 7. Mai lå den i tverrleie, men nå har jeg ikke kjent så mye på venstre side, og mer nede ved skambenet, så mistenker at den kanskje har snudd seg med hodet ned nå :) får vel vite det på kontroll 4. Juni :)

Hode ned ved ul forrige onsdag, satser på at hun har slått seg til ro den veien nå :) er 32+5

Min ligger endelig med hodet ned! Er 35+0 imorgen så stressa litt med det nå. Ikke festa seg enda så håper han holder seg der nede :P

Hodeleie på bebisen i magen. Har låge sånn siden eg var på UL i 28+2. Må ho ligga sånn til ho skal ut!!

Back
Topp