Liggende stellematte

Ikke helt riktige mål, men veldig nær, så den kan kanskje være aktuell :woot:
Bruker dere den bare slik, eller finnes det trekk til?
Er mer enn godt nok for meg med hvit, men tenker på om den er beregnet til å brukes uten trekk eller om man bør ha trekk?
De selger egne trekk i frotte:) jeg har trekk på og en håndduk over der igjen. Jeg syns man bør ha trekk på, for at jeg tror det er bedre for baby å ligge på. Men det er min mening:):Heartred

Ikke helt riktige mål, men veldig nær, så den kan kanskje være aktuell :woot:
Bruker dere den bare slik, eller finnes det trekk til?
Er mer enn godt nok for meg med hvit, men tenker på om den er beregnet til å brukes uten trekk eller om man bør ha trekk?
Jeg har kjøpt trekk og har i tillegg håndkle over :)

Så å diskutere vogner og andre ting er okey, men når man har ønsker ang stellebord, så er det plutselig greit å komme med slike kommentarer?
Jeg skjønner jo at dette er ett «luksusproblem», men trodde seriøst at det var rom her inne for å spørre etter tips til babyutstyr selv om det ikke er helt nødvendig å ha det slik man ønsker, og noe man «bare» har lyst på?
Jeg ønsker at det største møbelet på badet skal se litt okey ut, det skal tross alt stå der i mange år til. Jeg vet at babyen vokser fint opp uavhengig av hvordan stellebordet ser ut, det er ikke det det handler om. Men vi bor i Norge, og her kjøpes det mye til babyen som er finere enn nødvendig, eller som ikke er nødvendig i det heletatt. Det burde være lov å diskutere på ett norsk forum uten spydige kommentarer.

Unskyld meg, poengterte bare at dette her er et i-lands problem, trodde ikke du skulle bli trigget av hengslene av den grunn. Beklager om du ble såret & sur av det. Slapp av :)

Unskyld meg, poengterte bare at dette her er et i-lands problem, trodde ikke du skulle bli trigget av hengslene av den grunn. Beklager om du ble såret & sur av det. Slapp av :)
Ble ikke sur, men det virket som du rakket ned på meg. Kommentaren din ble oppfattet som at det var ment negativt, og det var ikke noe kjekt.

Back
Topp