Vi har den også, er kjempefornøydDen har vi kjøpt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har den også, er kjempefornøydDen har vi kjøpt![]()
Ikke helt riktige mål, men veldig nær, så den kan kanskje være aktuellEr denne fra IKEA i rett størrelse? Så kan man sy trekk selv?
https://www.ikea.com/no/no/p/vaedra-stellematte-80226137/

De selger egne trekk i frotteIkke helt riktige mål, men veldig nær, så den kan kanskje være aktuell
Bruker dere den bare slik, eller finnes det trekk til?
Er mer enn godt nok for meg med hvit, men tenker på om den er beregnet til å brukes uten trekk eller om man bør ha trekk?

Jeg har kjøpt trekk og har i tillegg håndkle overIkke helt riktige mål, men veldig nær, så den kan kanskje være aktuell
Bruker dere den bare slik, eller finnes det trekk til?
Er mer enn godt nok for meg med hvit, men tenker på om den er beregnet til å brukes uten trekk eller om man bør ha trekk?
De selger egne trekk i frottejeg har trekk på og en håndduk over der igjen. Jeg syns man bør ha trekk på, for at jeg tror det er bedre for baby å ligge på. Men det er min mening
![]()
Ok, da skal jeg sjekke ut hva jeg finnerJeg har kjøpt trekk og har i tillegg håndkle over![]()

Ja, kjøpt på IkeaEr det på ikea dere har kjøpt trekk? finner ikke på nett :/
Edit: fant!
Så å diskutere vogner og andre ting er okey, men når man har ønsker ang stellebord, så er det plutselig greit å komme med slike kommentarer?
Jeg skjønner jo at dette er ett «luksusproblem», men trodde seriøst at det var rom her inne for å spørre etter tips til babyutstyr selv om det ikke er helt nødvendig å ha det slik man ønsker, og noe man «bare» har lyst på?
Jeg ønsker at det største møbelet på badet skal se litt okey ut, det skal tross alt stå der i mange år til. Jeg vet at babyen vokser fint opp uavhengig av hvordan stellebordet ser ut, det er ikke det det handler om. Men vi bor i Norge, og her kjøpes det mye til babyen som er finere enn nødvendig, eller som ikke er nødvendig i det heletatt. Det burde være lov å diskutere på ett norsk forum uten spydige kommentarer.
Ble ikke sur, men det virket som du rakket ned på meg. Kommentaren din ble oppfattet som at det var ment negativt, og det var ikke noe kjekt.Unskyld meg, poengterte bare at dette her er et i-lands problem, trodde ikke du skulle bli trigget av hengslene av den grunn. Beklager om du ble såret & sur av det. Slapp av![]()