Liggende amming..

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Husker at på sykehuset var det så viktig og ligge på siden og amme, men vi fikk det ikke til, grunnet såre bryster og at frøken var en måned for tidlig ute og ikke fikk tak.. Syntes det var skikkelig tull med sideamming. I dag er jeg skikkelig glad for dette ble vist for oss! En gang i natt, en gang nå, ammer vi liggende! I natt sov jeg når hun spiste, å nå skriver et innlegg :p dette blir ny ammeteknikk om natten! Vi har henne mellom oss i et babynest, så ingen seng hun skal opp og ned av (denne står på siden av sengen vår, men blir ikke brukt:p) det har tatt noen uker men endelig begynner ammingen og gå av seg selv ❤️

Gull å ha flere stillinger og amme i etterhvert ja! Forstår godt hvorfor man skal få til to av dem før man får dra hjem i fra sykehuset her jeg bor etter å ha vært igjennom dette med førstemann i 2013

Min sliter litt med å få tak i puppen liggende. Hun finner den liksom ikke og slipper taket lett om hun først får tak :/ Men husker hvor flott det var å kunne amme liggende på natta da storesøster var liten (y). Sittende derimot er det ingen problemer

Min sliter litt med å få tak i puppen liggende. Hun finner den liksom ikke og slipper taket lett om hun først får tak :/ Men husker hvor flott det var å kunne amme liggende på natta da storesøster var liten (y). Sittende derimot er det ingen problemer
Vi hadde også dette problemet, men når hun ble litt større (nå 5 uker) så går det lett som en lek :D *happymom*

Sliter sånn med at puppen havner langt over nesa hans om jeg ammer liggende. :o

Får dere babyen til å rape etter amming på natten da? Eller går det greit at man sovner sammen uten raping?

Her gidder han ikke rape uansett. Bare sovner. Jeg kan prøve leeeeenge til ingen nytte :o
Samme her, jr var hverken raper eller gulper :) Spent på hvordan det blir med lillesøster

Samme her, jr var hverken raper eller gulper :) Spent på hvordan det blir med lillesøster
Jeg har en skikkelig gulper her, derfor jeg har lyst han skal rape. Hadde kanskje hjelpt litt. Men har kun fått han til å rape 2 ganger på utallige forsøk :o

Mener jeg sleit litt med at snuppa mi (som nå er 8 år) pleide å få vondt i magen hvis jeg ikke rapet henne etter nattammingen også, og at jeg ofte sovnet selv og da ble det jo ikke noe rap:hilarious: men dette er helt sikkert veldig inviduelt :smug:

Back
Topp