Ligge på ryggen

[:D]Tenkte å sy en ammepute selv, men er litt redd for resultatet... Er redd formen blir så rar at eg ikkje tør vise den til noen
Så hvor har dere kjøpt ammeputer???

De selger ammepute på kid interiør iallefall...

Katrine: Jeg kjøpte ammeputa mi på helsestasjonen i Elverum. Ei av helsesøstene der sydde privat. Kostet 150 kr. Da fikk jeg velge mellom div farger og mønster. Og hvor hard /slarkete jeg ville ha den.
Jeg er jo sååå sær da, derfor ville jeg ha den sydd privat, fordi jeg liker de harde (blir slarkete med tiden uansett) Tenkte å ta turen dit igjen for å reparere puta mi. (ha i mere fyll)

ORIGINAL: carina82

Katrine: Jeg kjøpte ammeputa mi på helsestasjonen i Elverum. Ei av helsesøstene der sydde privat. Kostet 150 kr. Da fikk jeg velge mellom div farger og mønster. Og hvor hard /slarkete jeg ville ha den.
Jeg er jo sååå sær da, derfor ville jeg ha den sydd privat, fordi jeg liker de harde (blir slarkete med tiden uansett) Tenkte å ta turen dit igjen for å reparere puta mi. (ha i mere fyll)

Takk for tipset!!

ORIGINAL: Marihøne77

De selger ammepute på kid interiør iallefall...

Kid Interiør here I come...[8D]

ORIGINAL: Lisbeth83

ja det er så koselig...
magen buler ut her og der...
kjenner den veldig godt til tider...
er så morro,får ikke nok av sparkinga jeg[:D]

Samme her - anser meg selv som sparkeavhengig! Synes det er mer underholdende enn å se på TV eller lese bok... Vi er en merkelig rase, vi gravide kvinner [;)]

Back
Topp