Ligge på ryggen

Giganta

Glad i forumet
Jeg blir rett og slett dårlig av og ligge på ryggen,har ikke hatt dette problemet før nå. Er det flere med samme problemet eller er det bare meg??

Blir du svimmel?
Noen blir det litt uti svangerskapet. Det er fordi magen presser på "vena cava". Den store blodåra som fører blodet tilbake. Ikke no farlig. Vanlig det.

har heldigvis ikkje merket noe av slike problemer, ligger faktisk en god del på ryggen, men mest på sidene

Ja det er helt sant [&:]
Jeg har aldri hatt NOEN problemer med å ligge på ryggen, men nå har jeg et stort bes
hov for å bytte stilling hele tiden... sover skikkelig dårlig om nettene og er tidlig opp, sånn i åtte tiden, for da orker jeg ikke å sove mere. Uff, ser fram til mange mange søvnløse netter. Så dere som sover godt, NYT det [:D]

ligger mest på sidene.har hørt man ikke skal ligge på ryggen etter 6 mnd??[8|] pga dårlig blod tilførsel.men jeg må avlaste ryggen innimellom.

ligger å vrir meg fra side til side hele natta[8|]

har ingen problemer med det nei...
koser meg på ryggen jeg..
ligger med hendene på magen å kjenner[:D]

ja det gjør jeg også når jeg ligger litt på ryggen.kjenner babyen så godt da[:D]

ja det er så koselig...
magen buler ut her og der...
kjenner den veldig godt til tider...
er så morro,får ikke nok av sparkinga jeg[:D]

Jeg har forelöpig ingen problemer medå ligge på ryggen, og tror nok favorittsiden min er höyre. Det er iallefall den siden jeg som oftest ligger på når jeg våkner!
Pröver å ligge fast på venstresiden, men snur meg ganske raskt etter jeg sovner[;)]

Jeg ligger aldri på ryggen, ligger å ruller fra side til side...Med en pute under hodet, en mellom beina, og en på hver side av meg for å legge under magen som støtte[:)]
Da ligger jeg perfekt[:)]

Samme her.. tror ihvertfall ikke at jeg ligger så mye på ryggen når jeg sover. Kan gjøre det om kvelden før jeg sovner for å kjenne bevegelsene fra barnet bedre.

Favoritt sovestilling er nok på venstre siden, men har heldigvis ikke problemer med å ligge på ryggen enda... Så koselig å ligge med hendene på magen og kjenne at det sparker![:D]

får som regel ikke puste ordentlig når jeg ligger på ryggen, og vanskelig å ligge på siden for da havner de i ribbeina, så her er det å bygge opp og rundt før det ordner seg. har kjøpt dobbelt ammepute som det hender jeg ligger inni[:D]

hehe[:D] Det hørtes deilig ut

den er kjempegod[:D] nesten som en liten saccosekk

Hvor kjøpte du din?

Jeg vil også ha ammepute, men bare en liten en...

Tenkte liten jeg også.. ellers blir det sofan for sambo [:D]

ORIGINAL: Irene29

Tenkte liten jeg også.. ellers blir det sofan for sambo [:D]

[:D][:D]

Back
Topp