Ligge på magen...

Liquid84

Elsker forumet
Hvor mye bør den lille ligge på magen? føler jeg ikke er flink nok til dette... [&:]
Og så synes jeg det er så vanskelig med det vinglete hode å legge hun på mage leie, har dere noen tips til hvordan jeg kan holde og slikt for å snu henne?
Og hvordan få hun til å ligge på magen på armen vår vist hun har vondt i magen?
Jeg er så redd for det skjøre hode/nakken...

Veeeldig nybegyner her ja. [8D]

Nikolai elsker å ligge på magen, så han sover gjerne på magen når han ligger på sofan ved siden av meg..

Jeg har henne mye på magen min og da driver hun å løfter hode for å se på meg og slikt, men jeg er ikke så flnk til å ha henne på magen ellers. Får prøve å bli flinkere til det. [;)]

Er det noen spesiell grunn til at man skal drive å legge beibiene på magen...? Kan ikke huske jeg gjorde det med førstemann... [8|] Fikk body som det stod "denne side opp" på frampå magen hennes også...

ORIGINAL: Marit 83

Er det noen spesiell grunn til at man skal drive å legge beibiene på magen...? Kan ikke huske jeg gjorde det med førstemann... [8|] Fikk body som det stod "denne side opp" på frampå magen hennes også...

Dei skal sove på ryggen ja, men dei skal vist ligge en del på magen når dei er våken for å trene opp nakken.

Back
Topp