Ligge på magen

Håndballmamma

* Lykke *
Novemberskattene 2014 <3
Påskekyllingene 2020
Jeg lurer på om flere strever med søvnen om natta? Jeg elsker å ligge på magen men nå er det fryktelig ubehagelig og jeg er en smule engstelig for klemme flat spiren. Jeg sover ikke godt på sidene og på rygg får jeg vondt i bekkenet. Jeg har tenkt på bbhugme pute. Er det noe som har erfaring med en slik pute?

Jeg ligger foreløpig gjerne på magen. Frøet er så godt beskyttet at det tåler den. Ellers har jeg tatt med en pute ekstra i sengen. Bruker den under knærne om jeg ligger på ryggen eller mellom knærne om jeg ligger på siden. Det hjelper ganske bra, syns jeg.

Brukte Bbhugme etterhvert i forrige svangerskap, hjalp litt, men ikke så godt som jeg hadde håpet.

Jeg ELSKER bbhugme! Sov med den også når jeg ikke var gravid, klarer ikke gi slipp på den. :hilarious:

Kjøpte ei sånn pute da jeg var gravid i mars, så den ligger klar til bruk. Tror ikke jeg trenger den før om to-tre uker.

Det er helt trygt å sove på magen så tidlig i svangerskapet! Jeg var heelt avhengig av bbhugme forrige svangerskap, og jeg gleeeder meg til å ta den frem igjen❤️❤️❤️

Jeg takler ikke sove på magen så ikke noe problem der:) bbhugme er fantastisk:D ligger klar her, men har ikke hatt bruk for den enda:)

Har sovet på siden med dyne mellom beina siden jeg gikk gravid med eldste i 2012 :p

Googlet hva disse bbhugme-putene, og har lagt det på ønskelista. Vondter i alle stillinger nå, selv så tidlig i løpet

Sover alltid på den ene siden!
Vurderer p kjøpe sen puten alle skryter så av :)

Ååh må finne frem bbhugme fra forrige svangerskap. Nå ligger jeg i skje med dyna. Elsker bbhugme. Etter fødselen begynte mannen å stjele den :hilarious:

Enig ang bb hug me! Jeg var totalt avhengig fra når magen begynte å bli stor :D

Det er trygt å sove på magen, Jeg slet med at det var fryktelig ubehagelig. Så det ble ikke noe av uansett :)

Anbefaler også bbhugme puta. Avlastet så godt for rygg og bekken.

Utfordringen her er at samboer også elsker den puta..

Anbefaler også bbhugme puta. Avlastet så godt for rygg og bekken.

Utfordringen her er at samboer også elsker den puta..
Ha-ha :laughing025

Skal få tak i en slik til meg selv ja. Samboer er veldig enkel heldigvis han har en kald sommerdyne og en dun pute så hvis han plutselig vil ta bbhugme puta da får han hente noen sofaputer:angelic:

Jeg har brukt bbhugme tidligere, og den er fantastisk :) Jeg har hatt bekkenløsning/symfyseløsning de to andre gangene jeg har vært gravid, og den puta har vært genial :)

Signerer bbhugme :D Hadde bekkenlåsning sist, og den + kiropraktor var livreddere for meg :) koster litt, men verdt hver og en krone :) finnes mange du kan kjøpe brukt ;)

Sover så mye jeg kan på magen, vet det snart blir lenge til neste gang.... :shy:

Elsker bbhugme! Kan kun sove på venstre side pga kvalme...

Back
Topp