Ligge på magen

Sallys

Glad i forumet
Mailykke 2018
Klarer dere ligge på magen nå? Jeg merker at jeg sliter mer og mer med det nå. Og jeg som ELSKER å ligge på magen å se serie om kvelden. Er 13+1 så blir vel ikke bedre og bedre akkurat [emoji38]

Edit: har hørt det ikke er bra å ligge Åå magen heller etter hvert, så skal selvsagt ikke gjøre det da :)

Jeg ligger på magen, har fått mye mage å, men klarer det litt ennå. Venter på bbhugme så jeg kan lage den som en smultring å putt magen oppi

Sliter helst med at puppene er vonde. Har aromaterapi-time i neste uke jeg vurderer om jeg like godt kan vente med til sommeren... Magen kjenner jeg ikke så mye til enda..

Ligger på magen:happy: Kommer til og gjøre det så lenge jeg kan:)

Vet om ei som fikk mannen til å skjære et hull i madrassen slik at hun kunne ligge på magen :hilarious:

Edit: har hørt det ikke er bra å ligge Åå magen heller etter hvert, så skal selvsagt ikke gjøre det da :)

Det er ikke farlig så lenge det ikke er ubehagelig for deg. ;)

Jeg sover sånn halvveis på siden, halvveis på magen. Det funker enn så lenge.

Ønsker meg veldig en sånn bbhugme jeg og

Jeg ligger delvis på magen. Gjorde det nesten hele svangerskapet med de to eldste..

Forløpig går det greit å ligge litt på magen. Er mest vondt i puppene, og i korsryggen faktisk. Men går fint an å bygge opp med puter eller noe, slik at det går an å ligge på magen selv om man har en voksende mage ;) HUG-puten kan man feks bruke til dette.

Jepp [emoji28] ligger på magen, går bra men begynne å bli vondt i korsryggen [emoji85]

Klarer enda å sove på magen. :angelic: Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg når jeg ikke kan det etterhvert. Får kjøpe bbhugme når problemet oppstår

Det begynner å bli vanskelig...blir lange måneder fremover når det er den måten jeg klarer å sovne av på :p

Jeg ligger litt på magen enda, men blir etter hvert kvalm og uggen , så er begrensa hvor lenge jeg fikser det før kroppen sier i fra :)
Er 14+2 :)

Jeg sov på magen helt til riene startet åtte dager på overtid [emoji85] når magen ble stor tok jeg bare opp og ut det ene beinet, så avlastet det! Sover enda på magen nå også 17+1! Mener jeg spurte jordmor sist, og hun sa det ikke gjorde noe så lenge det var behagelig?

Jeg sover alltid på magen! Elsker det! [emoji846] Sist hadde jeg bare noen puter å støtte opp med på slutten slik at jeg lå halvveis på magen/siden, og det fungerte fint. Husker ikke helt når magen ble for stor til å ligge flatt på magen, men jeg var langt over halvveis i alle fall.
Sover godt på magen fortsatt, er 14 uker nå.

Ja jeg sover på magen fortsatt. Sist svangerskap gjorde jeg det helt frem til fødsel. Når magen blir for stor tar jeg bare å bøyer det ene benet og har en pute under armen.. Fikk beskjed sist graviditet at så lenge jeg ikke hadde noen ubehag ved å ligge på magen så var det heller ikke farlig [emoji4]

Back
Topp