Ligge på magen?

Liiloo

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Syns det er i tidligste lage å føle ubehag ved å ligge på magen allerede nå?! Er jo bare i uke 7:-) flere som syns det? :-o

Jeg kjenner også ubehag når jeg ligger på magen, har begynt å ligge på siden nå :P

♡Jente 2011
♡April 2015

Jeg syns det er ubehagelig å ligge på magen, men det er den eneste måten jeg får sove:p med nr 1 sov jeg hele svangerskapet på magen ;p var tungvint å legge seg for måtte ha 100 dyner osv ;p

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Sover fremdeles på magen, men kjenner at det er noe inni der når jeg ligger på magen.

Har sånn stor pølsepute som jeg brukte forrige svangerskap som avlastet magen så jeg kunne sove relativt likt som jeg pleier ;)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Snodig med tanke magen ikke er så stor! Det er vel ikke farlig i utgangspunktet:-) har hørt om flere som har sovet på magen nå de var godt på vei;-) men jeg er ingen ekspert:)

Jeg klarer heller ikke å sove på magen lenger.. ubehagelig.. sover plutselig på ryggen (sideleie er nemmelig også ubehagelig).. blir litt kvalm når jeg ligger på magen eller siden, og kjenner også at det "er noe der"..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg synes det har vært ubehagelige å sove på dagen siden uke 5 :-P Nå ligger innimellom på ryggen å sover, av alle ting!

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Er i uke 9 nå, merker ikke no til magen...

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Kjenne meg igjen med det dere skriver ;-) blir også små uggen av å ligge på magen, og ligger da i de rareste stillinger! Sover også dårlig, våkner mye, snodig med tanke på jeg er trøtt 24/7 :-o jaja, lyder jo bra for fortsettelsen dette :-) husker jeg var dritt lei av å kun ligge på ryggen sist graviditet.

Back
Topp