ligge og løfte hodet

squat

Forumet er livet
ungene her løfter ikke hodet når de ligger på magen, Odin løfter bittelitt og prøver men Linn begynner å hyle når jeg legger henne på magen, blir helt hysterisk og tar tid å roe henne igjen ja. begynner å bli litt bekymra her jeg[&:] noen som har vært borti det samme?? de holder hodet selv når vi holder de, men de burde vel klare å ligge på magen og løfte seg opp nå....

har prøvd å legge hånda på roma deres, og odin prøver hvertfall da, men linn vræler så tårene spruter og jeg har ikke hjerte til å tvinge hun til å ligge sånn hvertfall. skal på 3mnd kontroll neste mandag, kanskje de har noen råd... eller så får jeg vel kjft igjen[8D][8D]

Hadde ikke Linn en tøff fødsel? Kanskje hun har låsninger som gjør/merkes når hun ligger på magen?
Det hadde snuppa mi. Nå låsningene var borte, begynete vi å hanne litt på magen. Og vips så rulla hu rundt og fulgte utviklingen.

Kan sikkert være en tøff fødsel for enkelte det Anita.. Noen barn får låsninger, andre ikke. Har du prøvd kiropraktor?
Evt snakk med hs.. På 4 mnds kontroll er det ihvertfall fysioterapeut som skal sjekke nurkene våre.

Legger Ben på magen på leketeppet hans en liten stund etter mat jeg. Så setter jeg meg foran, slik at han kan gløtte på meg og lekene jeg viser til ham. Han er ganske ivrig, men blir fort klar. Når det blir for mye, så blir han sinna.

Ben er også prematur, men ingen fysioterapeut har sett på han enda...

Back
Topp