Ligamentsmerter?

pedagogen95

Andre møte med forumet
Noen her som opplever ligamentsmerter lenger ut i svangerskapet?
Syns jeg leste et sted på nett at det var mest vanlig i første trimester.
De siste 3 dagene har jeg hatt veldig vondt på høyre side av magen, nesten nede ved lysken, men ikke helt så langt ned. Sårt å ta på, og det kjennes ut som en «strekk»/at jeg er støl på en måte.
Kan det være noe annet?
Er plaget med bekkenløsning, men det har hovedsakelig vært bak i ryggen og høyre rumpeball, hehe!
 
Trodde det skulle være vanlig gjennom hele svangerskapet egentlig? Jeg har også hatt lignende smerte de to siste dagene, men på toppen av magen, har aldri hatt det før :oops: stresser også litt haha
 
Trodde det skulle være vanlig gjennom hele svangerskapet egentlig? Jeg har også hatt lignende smerte de to siste dagene, men på toppen av magen, har aldri hatt det før :oops: stresser også litt haha
Ja det kan godt være! Jeg har ikke helt peiling haha..
Har heller aldri hatt noe vondt i magen, så dette var litt uvant:rolleyes:
 
Jeg har hatt ligamentsmerter helt siden starten, og har det fortsatt! :) Uke 24 nå. De er sånn de har vært hele tiden, men kommer jo lengre og lengre opp i magen, men fortsatt fra lysken da. Tenkte og det er helt normalt. Har mye strekk på sidene av magen/livmor, og nå også til tider litt i ligamentet på toppen av livmor, spesielt hvis jeg vrir meg rart i senga.
 
Ja det kan godt være! Jeg har ikke helt peiling haha..
Har heller aldri hatt noe vondt i magen, så dette var litt uvant:rolleyes:
Jeg har også hatt strekking og stikk lenger nede på magen før altså, men kommer i litt rykk og napp og liten stund siden nå

Men virker som det er vanlig hele svangerskapet, etter jeg har spurt og googla litt haha. Babyen skal jo vokse masse i størrelse framover nå, trenger større plass :D
 
Back
Topp