Ligamentsmerter

J

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Vårspirene 2021
September To Remember
Har noe jeg trur og håper er ligamentsmerter, har hatt dette i de andre svangerskapene også. Har vondt i høyre side, veldig dårlig på anatomi her, men under magen, og vedsiden av hufsa. Er dette noe som er vanlig? Er spesielt vondt når jeg ligger, har ikke merket det når jeg sitter eller går.
 
Ligamentsmerter er, for meg iallefall, stikkande/rivande strekk-smerter i lyskeområdet. Kjem ved brå bevegelsar, td reise seg frå stol, snu seg i seng, nysing, osv. Forsvinner like fort som dei kjem.
 
Er sikkert bekkene eg da kjenner, for er en del i høyre side, når eg ligge å kjenne etter er det i låret/hofta. Er sikkert pga sjukdommen min så håpe det vil avta etterhvert
 
Kan det være at du har vondt i symfysen på grunn av bekkenet? Ligamentsmerter er for meg mer stikk i lysken.
 
Kan det være at du har vondt i symfysen på grunn av bekkenet? Ligamentsmerter er for meg mer stikk i lysken.
Ja er nok det. Smerten ligger mer utpå låret/hofta så er sikkert bekken relatert eller symfysen. Har smerter i hele bekkenet så er nok det
 
Back
Topp