Ja, ligamentsmerter dere. For dere som faktisk vet hva dette er, og for dere som tror dere opplever ligamentsmerter - hvordan kjennes det?
Jeg lurer på om jeg selv har begynt å kjenne litt til ligamentsmerter, er førstegangsgravid så alle følelser, nye tegn og endringer i kroppen er veldig uvandt og ikke minst spennende, dog også litt skummelt. Det er til tider vanskelig og både skille og vite hva som er hva, og hva som er godt tegn og hva som er dårlig tegn.
Her er hvert fall min greie (tro det eller ei - er ikke blitt super engstlig og hysterisk, bare nysgjerrig
), er forresten 10 uker på vei i morgen. Satt og pratet i telefon, men reiste meg brått opp for å gå til vinduet, og da kom det brått ett stikk nederst i magen etter ca. 5 sekunder. Ikke kjempe vondt, men ubehagelig og jeg skvatt. Like etter kom det ett til, og så var det over. Kan det ha vært ligamentsmerter jeg har kjent? Og for dere som har opplevd dette tidligere - fortell gjerne om deres opplevelser.
Jeg lurer på om jeg selv har begynt å kjenne litt til ligamentsmerter, er førstegangsgravid så alle følelser, nye tegn og endringer i kroppen er veldig uvandt og ikke minst spennende, dog også litt skummelt. Det er til tider vanskelig og både skille og vite hva som er hva, og hva som er godt tegn og hva som er dårlig tegn.
Her er hvert fall min greie (tro det eller ei - er ikke blitt super engstlig og hysterisk, bare nysgjerrig