Ligamentsmerter

Jeg var sånn første gang jeg gikk gravid, har hittil ikke merket noe denne gangen. Sist var jeg urolig pga disse smertene, denne gangen er jeg urolig fordi jeg ikke har dem:) men husker i hvert fall at det var utrolig ubehagelig og vondt, klarte nesten ikke å stå på beina, så synes ikke det du beskriver høres unormalt ut.:)
Akkurat samme med meg!
 
Masse smerter med førstemann i lysken. Så vondt at jeg fikk gangsperre flere ganger og braste ut i gråt. Kom hvis jeg gikk mye, bøyde meg osv. Heldigvis ikke merket noe enda! Kjenner jeg er liveredd for å få det tilbake :shifty::(
 
  • Liker
Reactions: TPL
Jeg vet ikke om det er ligamentsmerter eller ikke, men jeg har fryktelig vondt (verre enn menssmerter for min del). Det varer i ca 20 minutter, må på do og så legger jeg meg ned på håndklær og rugger frem og tilbake på magen, puster og jamrer. Så er det helt fint etterpå. Bare litt sliten. Men det er så vondt at jeg lurer på hvordan det skal gå på jobb.. Har kontorjobb, men må i mange møter både med kolleger og brukere.. Hm..
 
Jeg vet ikke om det er ligamentsmerter eller ikke, men jeg har fryktelig vondt (verre enn menssmerter for min del). Det varer i ca 20 minutter, må på do og så legger jeg meg ned på håndklær og rugger frem og tilbake på magen, puster og jamrer. Så er det helt fint etterpå. Bare litt sliten. Men det er så vondt at jeg lurer på hvordan det skal gå på jobb.. Har kontorjobb, men må i mange møter både med kolleger og brukere.. Hm..
Uff det hørtes ikke bra ut. Blitt bedre eller hedre?
 
Jeg vet ikke om det er ligamentsmerter eller ikke, men jeg har fryktelig vondt (verre enn menssmerter for min del). Det varer i ca 20 minutter, må på do og så legger jeg meg ned på håndklær og rugger frem og tilbake på magen, puster og jamrer. Så er det helt fint etterpå. Bare litt sliten. Men det er så vondt at jeg lurer på hvordan det skal gå på jobb.. Har kontorjobb, men må i mange møter både med kolleger og brukere.. Hm..

Huff det hørtes ikke godt ut! Håper det går over etter hvert[emoji8]
 
Back
Topp