Ligamentsmerter?

svizzrulla

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Oktoberbarna 2021♡
Det er som en rivende smerter nederst i magen for tiden. Såpass at jeg ikke klarer å rette meg opp når det står på. Fått det mye på natten siste tiden, men også ellers. Er det ligamentsmerter nå så sent i svangerskapet?

Aner ikke... Men jeg også har noen rivende smerter innimellom der nede, aner ikke hva det er..

Samme her, kjennes ut som et blåmerke over symfysen og det strekker og brenner på natta, spesielt når jeg snur meg i senga. Når det er sagt så har jeg vel en bekkenløsning da jeg ikke klarer å gå mer enn 10 minutter før det brenner rundt hele symfyseområdet.

Ja, det er rart det er kommet tilbake.
Hvis jeg må tisse på natta og reiser meg litt for fort opp så river det skikkelig ! :-/

Har såvidt begynt å komme her også.
Stikker ved lysken i skrivende stund.

Har også brått blitt rar i magen, etter å inntatt litt drikke på en oppblåst (men tom mage).

Bra det ikke er bare meg som har det. Da er det vel mer normalt :)
Jeg har også fått økende smerter i lysken og nedover lårene. Regner med det er bekkenløsningen som har forværret seg litt.

Ja, det er rart det er kommet tilbake.
Hvis jeg må tisse på natta og reiser meg litt for fort opp så river det skikkelig ! :-/
Akkurat sånn har jeg det også, og jordmor sa at det var helt normalt siden det strekker seg nå de siste uke pga vekst der inne:) Gjør ekstra vondt hvis jeg prøver å strekke meg skikkelig ut i senga.

Akkurat sånn har jeg det også, og jordmor sa at det var helt normalt siden det strekker seg nå de siste uke pga vekst der inne:) Gjør ekstra vondt hvis jeg prøver å strekke meg skikkelig ut i senga.

Haha, ja å strekke seg er dødfødt. Da får jeg ligamentsmerter og krampe i leggene :-D

Har hatt d en stund eg og.. er så syyyyyyykt vondt. og noen ganger henger jo smerten i så lenge etterpå!! :o

Jeg har det, ja. Kjennes ut som om jeg revner... :/ Får knapt puste! Og så går jeg og er øm der konstant.

Back
Topp