Ligamentsmerter..

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Hvordan kjennes de?
Tidligere i dag fikk jeg akutte smerter i lysken når jeg reiste meg... Det fortsatte litt utover dagen, men bare når jeg reiste meg opp.
Noen ganger på begge sider, men også høyre og venstre om hverandre.. Ble innimellom så intenst at jeg automatisk krommet meg litt sammen..
De varte aldri noe lenge i gangen disse smertene da, men de kom liksom så brått :P

Er det ligamentsmerter?
Og hvorfor får vi sånne smerter egentlig? Hva skjer "der nede"?

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Akkurat sånn som jeg har det. ;) må nesten legge meg ned til det roer seg. Nå er jeg blitt forkjølet og hoster hele tiden, og da skjærer det til så å si hver gang. Au...

Mener å huske sist gang at legen forklarte at det er bånd som er festet til livmoren og som strekkes etterhvert som livmoren vokser.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også dette ganske ofte! Legen sa det var helt normalt , og forklarte noe ala det personen over her skriver:)

Det er nok ligament smerter ja. Jeg også har det voldsomt i perioder. Spesielt når jeg reiser meg ja ;)

TuMmY LoVe

Det har jeg også...

Det hadde eg også dei første 4 (?) mnd, men så gav det seg- no har eg berre ein skjelden gang :) så det går over, men er veldig vondt :(

Førstegangs - Desemberbaby <3

Back
Topp