Ligamentsmerter

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Noen som har begynt å få det?
Hvordan er det når dere har det?

Nei, har ikke fått det skikkelig enda.

Hadde enorme smerter med 1. mann.. Var faktisk til legen for jeg trodde noe var alvorlig galt :P

Men kjenner det strekker seg der nede, og i sist uke var jeg veldig øm..

Hvor tidlig i svangerskapet med 1. fikk du det da?
Jeg er i dag 4+4, og i går fikk jeg såpass med smerter at jeg måtte legge meg ned, gikk da over etter hvert. i dag er det stikking og strekking. Men er det mulig at det er ligamentsmerter så tidlig?

Jeg har også vondt "der nede". Aner ikke hva det er, men mulig det er det ligamentsmertene da.

Hvor tidlig i svangerskapet med 1. fikk du det da?
Jeg er i dag 4+4, og i går fikk jeg såpass med smerter at jeg måtte legge meg ned, gikk da over etter hvert. i dag er det stikking og strekking. Men er det mulig at det er ligamentsmerter så tidlig?

Jeg må helt ærlig si at jeg husker ikke helt. Men var nok mye lenger på vei. Tror jeg var 3-4 måneder på vei.. Da var smerten ganske konstant i 2-3 døgn. Så kjente jeg det sjeldnere og sjeldnere :-)

Men vet mange kjenner på det tidlig :-)

Har selv plutselige stikkinger, ol. Om jeg beveger meg veldig fort (feks reiser meg fort, hopper eller snur meg raskt). Da må jeg liksom krøke meg litt sammen for at det skal gå over :-p

jeg har hatt ligamentsmerter allerde.. men jeg får det i lysken, kjennes ut som skikkelig lyskestrekk.. hadde det med 1.mann også.. rundt 8 uker, men fikk det tidligere nå.. er 6+2 i dag..

jeg har hatt ligamentsmerter allerde.. men jeg får det i lysken, kjennes ut som skikkelig lyskestrekk.. hadde det med 1.mann også.. rundt 8 uker, men fikk det tidligere nå.. er 6+2 i dag..
Ja er i lysken jeg også har hatt det, også har det strålt litt utover.

Ja. Kjenner sånne strekk, murrende følelse i lysken. Kan ikke kalle det smerter for så vondt er det ikke. Husker jo ikke hvordan de kjentes ut sist graviditet.

Ja. Kjenner sånne strekk, murrende følelse i lysken. Kan ikke kalle det smerter for så vondt er det ikke. Husker jo ikke hvordan de kjentes ut sist graviditet.
Jeg hadde smerter i går, var ikke no godt. Men i dag er det mer bare litt stikking :)

Back
Topp