Ligamentsmerter

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Når er det vanlig å merke ligamentsmerter ? Jeg mener at jeg sist gang ikke fikk det før magen begynte å vokse men hAr nå market det I flere uker og blir derfor veldig forvirret ift termin :confused:
 
jeg kjente de lenge før magen begynte å vokse sist. så det er vel normalt.
problemet er at jeg nå ikke helt husker hvor og hvordan de kjentes hehe har kjent på noe innimellom nå ilinger/stikninger og de går helt opp mot navelen. er det ligamentsmertene?
 
*Hva er det for noen smerter?*
Blond -

Livmoren er festet til bekkenet ved hjelp av kraftige ligamenter (bindevevsbånd). Disse ligamentene strekker på seg ettersom livmoren vokser. Det kan kjennes en mild smerte lokalisert til dette området når ligamentene tøyes.
 
Fikk det tidlig sist, også hatt det etterpå(uten å være gravid) når jeg nyser.. Nå som jeg er gravid igjen, og andregangs, kjenner jeg det veldig godt.. Bare jeg snur meg litt fort eller noe så kommer det. Og det er jo så vondt...! Tror det er normalt jeg altså :)
 
Har kjent det godt under nysing o.l etter forrige svangerskap.
Kjenner det allerede nå i uke 4, om jeg reiser meg fort eller gjør brå bevegelser. så må passe meg når vi er sammen med andre
mennesker, så jeg ikke blir avslørt :p

er ikke godt, men får bare prøvd å være mere forsiktig
 
Fikk det tidlig sist, også hatt det etterpå(uten å være gravid) når jeg nyser.. Nå som jeg er gravid igjen, og andregangs, kjenner jeg det veldig godt.. Bare jeg snur meg litt fort eller noe så kommer det. Og det er jo så vondt...! Tror det er normalt jeg altså :)

Samme her! Tenkte på det i natt, da jeg hoster en del for tiden. Gjorde jo mega vondt! Men det har det også vært når jeg ikke har vært gravid :) Kan ikke se på magen min at noe har vokst ihvertfall :)
 
Åh tusan....!
Nøs nå og kjentes ut som om noen stakk med kniv vertikalt fra lysken og opp...!
Smerten varte et milisekund men er glad ingen var i nærheten - fy søren så vondt...!

Glem det jeg skrev tidligere, tror jeg fant de båndgreiene :angry3
 
Fikk det sent med vesla, men har allerede merket det denne gangen.
 
Husker ikke når jeg fikk det forrige svangerskap, men har det nå ja :) Spesielt når jeg nyser, ler eller gjør bråe bevegelser.
 
Kom mye svar her.. Godt å se at jeg ikke er den eneste.. Formen har blitt merkverdig ddårligere i løpet av helga.. Den kvalmen og murringen.. Spørs om ikke min sjef er nødt til å få vite om hemmeligheten snart :confused: Er ikke formen bedre så blir det ikke jobb i morgen :confused:
 
Har merket det noen ganger når jeg hoster, det er kjempevondt! Heldigvis varer det ikke så lenge :)
 
Back
Topp