Ligamentsmerter

ORIGINAL: Annie1988

jeg er på vei inn i uke 12 er det da normalt og begynne og kjenne Ligamentsmerter


Jeg hadde masser av det før uke 12. Så lenge livmoren vokser, og det gjør den hele svangerskapet, kan man ha slike smerter. Men livmoren har gjerne intense vokseperioder, og da har man mer av det. [:)]
 
Ja, det er helt normalt å kjenne det fra ganske tidlig. Jeg er bare 4 uker, og jeg kan kjenne det allerede, hvis jeg gjør noen brå bevegelser f.eks. Eller hvis jeg nyser, da kan det gjøre skikkelig vondt![:)]
 
Back
Topp