Ligamentsmerter noen?

MariaR83

Gift med forumet
Da jeg syklet hjem fra jobb idag fikk jeg jo så vondt i magen at jeg trodde jeg skulle svime av. Trodde det var fordi jeg måtte sånn tisse, men etter å ha vært på do når jeg kom hjem ga jo ikke smerten seg. Er smerte/stikking på venstre side, i eggstokk høyde. Googlet litt på nettet, og etter å ha lest meg litt mere klok kom jeg frem til at det mest sannsynlig er ligamentsmerter som kommer etterhvert som livmoren vokser. Og som selvfølgelige er helt ufarlig (phu)! Gjør vondt ennå, så håper det gir seg snart, gjør jo forferdelig vondt!

Noen flere som har opplevd sånne smerter??

Jepp... jeg pleier også ofte sånn som du å gå på do fordi jeg tror det er blæra som er i klem når den er fryktelig full. Det kan ofte kjennes litt likt ut for meg. Jeg kan få det når jeg strekker meg etter ting... kan få det når jeg setter meg raskt opp i senga eller noe sånn. Kan få det når jeg nyser... det er fryktelig vondt mens det står på, men går heldigvis over etter en liten stund. På det verste så hadde jeg vondt en hel dag etter et ganske kraftig nys på morgenen. Var litt ømt dagen etterpå, men da brydde jeg meg ikke så mye om det. [8D]

Det er visst helt normalt for den tiden vi er inne i nå sånn ca... Så som du har lest på nett ellers så er det helt ufarlig og det er bare å ta det litt med ro mens de verste smertene herjer. Du kjenner GOD forskjell på dette og smerter i forbindelse med en spontanabort. [;)] Så det er ikke at du holder på å miste iallefall når du kjenner de smertene her. Det er vel heller et godt tegn selv om det gjør grusomt vondt. Det betyr at lille nurket i magen trenger mer plass. [:D]

jepp. får det når jeg reiser meg opp fra en stol feks. Men det varer ikke så lenge, heldigvis!

ORIGINAL: lille*frø

jepp. får det når jeg reiser meg opp fra en stol feks. Men det varer ikke så lenge, heldigvis!

Sånn er det her også, når jeg skal ut av bilen, ut av sengen o.l. Er litt ekkelt, men det er vel "normalt" som så mye annet [:)]

Back
Topp