liftgardiner???????????

johathol

Flørter med forumet
hvordan skal jeg måle så den passer?og hvordan skal den sitte på vindu(assa i rammen ,utenpå...)
trenger raskt hjelp jenter

Kommer an på om du vil ha den inni eller utenpå vinduet. Syns begge deler er fint jeg da. Men hvis du har spesielt fine lister eller noe ville jeg hatt de inni. Da må de jo gå fra karm til karm. Skal du ha de utenpå kan de kanskje gå et par cm utenfor listene.

akkurat som jeg skulle sagt det selv..[:D]

men kommer også litt an på hvilket oppheng der er på liften..
hvis det er skinne på liften bør den henge inni vinduet..(er iallefall det vi sier på jobb,skyt meg om det er feil[:)]) om det et vinkel kroker/øyekroker kan den henges både inni eller utpå vinduet..en smaksak.

personlig syns jeg det er finest med lift inni vinduet...[;)]

samme her.. takk for svar jenter...finner ingen som passer mine vinduer jeg.[&:]å så eer det så dyrt og bestille spesielle mål.....noen forslag til billig måte og få til et lite vindu og et stort ved siden av hverandre til og se bra ut...har jeg gardiner dekker den ene lengden det lille vindu. og skal jeg ha gardinstang ja så er problemet skråtaket.
opgitt over vinduene ja[:D]

Det beste tipse er og måle vinduene innvendlig og utvendig (altså karm til karm, fra endene) En liftgardin er ment for og ha på utsiden, men siden det er så mange mål, og ikke bare 'standar mål', så er det mange som går for og ha det innvendig også[:D]
Spør også i butikken om du kan deponere på liftgardiner, som i Princess ([8D]) lar jeg de deponere og prøve for og se, gardiner er ikke lett fra før, så vi velger og være flexible og lar kundene deponere og prøve, bare pass på og få emalasjen hel tilbake...

Back
Topp