Liftgardin

2søte

Gift med forumet
Vi har kjøpt liftgardin, men tror egentlig vi har kjøpt en som er for smal... (mannen min hadde målt seg fram til at vi trengte 120 cm bred). Hvordan skal liftgardina henge? Altså hvor bred skal den være? Noen som har bilder som viser??? Han prøver å montere den ene nå...

Noen vil ha den innvendig og andre vil ha den på utsiden.

Mulig du kan se noen bilder her: www.princessbutikken.no [;)] se på gardiner, og ned på liftgardiner...

ORIGINAL: BaileysTøsa

Mulig du kan se noen bilder her: www.princessbutikken.no [;)] se på gardiner, og ned på liftgardiner...

Er ingen bilder eller forklaringer på hvordan liftgardina skal være der...[&:]

Jeg personlig synes det ser finest ut med liftgardin uten på karmen - fra list til list.

ORIGINAL: Tuttlings

Jeg personlig synes det ser finest ut med liftgardin uten på karmen - fra list til list.

Enig

ORIGINAL: Auroramamma

ORIGINAL: BaileysTøsa

Er ingen bilder eller forklaringer på hvordan liftgardina skal være der...[&:]

Ja så det etterpå[:-]
men uansett, om du ikke har vinduer som vipper innover, kan du ha de som du vil egentlig, feste de i karmen, under, over. kommer an på om du vil ha de inni eller utsida[:D][:D]

Det er vel smak og behag tenker jeg, jeg syns det er finest når de er utenpå karmene.

Back
Topp