Liftgardin til 2000 kr per vindu, dyrt?

Kødder du med meg!? Er jo svindyrt!!
Tok syerska 2000 kr pr gardin!? WTF!

Mamma jobber som syerske. Hun syr gardiner dagen lang for den lokale fargehandelen.
Hun er kjempeflink og får kun positive tilbakemeldinger på jobben hun gjør, absolutt ikke noe slurv. Hun syr gardiner til alt fra privatpersoner til storoppdrag fra offentlig sektor som kontor, skoler, barnehager osv.

Den prisen du oppgir (2000 kr), er vel for stoff, sying og liftopphenget regner jeg med? For alt dette så tar de ca 700 kr her (Og da er metervaren "dyr", og liftopphenget koster 350 - 400 kr, men det bruker du jo opp igjen til andre gardiner om du vil skifte)

Det kommer kunder fra Trondheim og andre steder flere timer herifra opp hit hvor jeg bor, for å få sydd gardiner, nettopp pga blodpriser i byen!

dyyyrt:p fikk tilbud på 1100 sydd i våre mål på princess og syns det var dyrt:p for må ha til 4

Da jeg skulle ha liftgardiner fant jeg ingen som passa. Ho på princess sa at de kunne tilpasse for, mener der var, 200,-.Bare å kjøpe for stor det, så ordner de så den passer dine mål. Koster ikke noe å spørre om de gjør det.

hadde aldri betalt så masse for liftgardiner nei! syns de har masse fint på nevnte butikker jeg! 

ORIGINAL: ¤janina¤

14.000kr for bare liftgardiner på stua hørtes veldig dyrt ut.....

ikke bare det, men er du ikke stappa med penger høres det faktisk utrolig dumt ut også... sorry[:-]

Hva med å velge stoff selv, og få en syerske til å sy til dere.... Vet ikke hva de ligger på i pris men.... Eller om du kjenner noen som er flinke til å sy[:)]

Oi, ALT for dyrt mener jeg ihvertfall! om de ikke er av hvitt gull da [8D]
Hør med en syerske da? Jeg fikk spesialsydd en liftgardin en gang i 140 cm, og betalte 700 kr ca.

ORIGINAL: brownie*

Hadde jeg kjøpt liftgardiner til 14000 hadde nok sambo blitt kjempe glad[8D] Hadde aldri i mitt liv kjøpt så dyre gardiner..Tenk når du blir lei...!!

Tror gubben hadde printa ut skillsmissepapirer hvis jeg kom hjem med gardiner til 14K [&:]

Jeg hadde aldri betalt så mye for gardiner...

o_O

Er de laget av gull eller swarkovski-krystaller? Ja.. det var sykt dyrt!

Back
Topp