Liftgardin til 2000 kr per vindu, dyrt?

Sympatia

Forelsket i forumet
Vi ønsker helt perfekte liftgardiner, som passer perfekt inn i vinduet. Vi syns at på stua vår så passer ikke det med kid, jysk,ikea eller princess gardiner til 250 kr som ikke passer perfekt og ser rynkete ut.

Derfor fikk vi et tilbud fra Kjells markiser med spesial sydde liftgardiner på 2000 kr vinduet, før det har vi sjekket med syerske som tok over 2000 kr per vindu.

Er det dyrt? Eller er det det koster for kvalitets liftgardiner. Vet du om noen billigere som kan ordne perfekte tilpassede liftgardiner?

Dyrt, men du får som oftest det du betaler for [:)]
Lift gardinene fra kjells markiser er veldig lekkre [:)]

ORIGINAL: Martes

Dyrt, men du får som oftest det du betaler for [:)]
Lift gardinene fra kjells markiser er veldig lekkre [:)]

Er jo det [:D], men det som skremmer oss er faktisk å betale over 14 000 kr for stua vår.

Jeg syntes detvar dyrt. Sjekk med princess, der kommer jo prisen litt an på hvilket stoff du velger, og ikke bare per vindu.

14.000kr for bare liftgardiner på stua hørtes veldig dyrt ut.....

ORIGINAL: ¤janina¤

14.000kr for bare liftgardiner på stua hørtes veldig dyrt ut.....

Har 6 vinduer og en dobbel dør.... dvs 2000 kr per gardin ca...

Synes det var litt mye. Greit nok at det sikkert er god kvalitet og alt det der, men det er snakk om gardiner. Ikke noe jeg hadde prioritert...

uff, mye cash da, men du må jo nesten bare vurdere om du syns verdien i det du får er verdi lik det du betaler.. [:)]

Hadde ALDRI betalt så mye for liftgardiner!![:-]

ORIGINAL: Mistik

Aldri jeg heller.

Princess må jo være billigere.

Også tenker jeg hva når man blir lei å vil bytte ut. 14 tusen nye kroner om noen år. Nei takk!!

Syns det er koselig å bytte gardiner innimellom jeg[:)]

Hadde nok ikke betalt 14.000 for nye liftgardiner, uansett hvor fine de enn var..
Ville ha sjekket med Stoff & Stil hvis du har de i nærheten, eller Princess som flere over her sier,
finnes sikkert andre lokale stoffbutikker som syr på bestilling også.

ORIGINAL: Sympatia

Vi ønsker helt perfekte liftgardiner, som passer perfekt inn i vinduet. Vi syns at på stua vår så passer ikke det med kid, jysk,ikea eller princess gardiner til 250 kr som ikke passer perfekt og ser rynkete ut.

Derfor fikk vi et tilbud fra Kjells markiser med spesial sydde liftgardiner på 2000 kr vinduet, før det har vi sjekket med syerske som tok over 2000 kr per vindu.

Er det dyrt? Eller er det det koster for kvalitets liftgardiner. Vet du om noen billigere som kan ordne perfekte tilpassede liftgardiner?

så da er det verdt å kjøpe perfekte til 14000? Istedet for bortimot perfekte for  max 2000?
Galskap syns jeg.. og det hørtes snobbete ut i tillegg[:-]

ORIGINAL: |Mamma88|

Syns det er koselig å bytte gardiner innimellom jeg[:)]

Hadde aldri brukt så mye penger på liftgardiner. Da hadde jeg heller gått for Princess sine altså...

Da hadde jeg heller dratt til Thailand med familien for 14000 kr!

Ja, syns det var veldig dyrt...

Haha never ever om jeg hadde betalt det! Hørtes ut som stormannsgalskap for min del. Jeg fant perfekte roll up gardiner til det "perfekte" kjøkkenet mitt til 250 kroner på princess.

Jeg hadde som de andre ikke brukt 14.000 på liftgardiner. Du kan få de sydd på mål på Stoff og Stil til en mye rimligere penge (fremdeles dyrt synes jeg da)

MEN når du likervel sjekker med Kjells markiser, sjekk Duette/plisse gardiner!!! Kanskje det er noe for dere. Vi har kjøpt det, og betalte 12.000 for våre vinduer og er SUPERFORNØYD!

Back
Topp