Lifestone

Rico82

Gift med forumet
Noen som har eller skal bestille noe derifra? Ble dere fornøyde?

Har så lyst til å bestille noe,selv om det er mega dyrt. Minne for livet da:)

Vi bestilte hånd-og fotavtrykk i støpestein fra Lifestone til sønnen vår da han hadde navnefest for 3 1/2 år siden. Vi skal gjøre det samme til snuppa. Er kjempefornøyd, og det pynter fint opp i hylla i stua [:D] 

Synes disse er et bedre alternativ enn de tradisjonelle tinntallerknene (som jeg personlig ikke liker, synes de er så 70-talls)

Har bestilt avstøp av hender og føtter i krystal. Veldig dyrt, men er nok verdt det. Tenkte det skulle være dåpsgave:)

ORIGINAL: anetteee84

Har bestilt avstøp av hender og føtter i krystal. Veldig dyrt, men er nok verdt det. Tenkte det skulle være dåpsgave:)

Ja de er da bare helt nydelige[:)].

ORIGINAL: tjukkebollefeita

Har kjempe lyst til å bestille derfra selv. Er jo så mye fint! Men jeg nøyer meg med hånd- og fot avtrykk ramme, medd bilde imidten. Kostet en liten bråkdel!

Ja det er jo snakk om 2 tusen forskjell da. Har så lyst på et smykke også[:)]

Klarer ikke bestemme meg. De er kjempe fine, men som du sier ganske dyrt.
Har en venninne som har kjøpt den i glass og den er kjempe fin. Og smykket er jo også fint... Får tenke litt til på det [:D]

ORIGINAL: Martes

Klarer ikke bestemme meg. De er kjempe fine, men som du sier ganske dyrt.
Har en venninne som har kjøpt den i glass og den er kjempe fin. Og smykket er jo også fint... Får tenke litt til på det [:D]

Nei ikke jeg heller blir jo mange mange tusen vis man skal ha to ting... Jeg vil vinne i Lotto!!

Skal gi han krystall hjertet i dåpsgave.

Jeg har bestillt "mamma's hjerte" i sølv med håndavtrykk av småen på!;)
regner med at det kommer i posten innen en mnd!
gleder meg![:)]
er jo litt dyrt men det er jo et unikt minne for livet!
håper bare det blir bra! ikke akkurat lett å ta avtrykk av små fingre og tær som ikke er i ro![:D]

Vi har det avtrykket av hånd og fot med ramme imidten av storebror. Kjempefint![:)] Fikk det i dåpsgave av mamma.
Skal ta av Jesper også når han blir 3 mnd så det blir likt[:)]

Var litt skeptisk for er ikke akkurat så lett å ta avtrykket, men ble kjempefint alikevel!

Back
Topp