Lifestone-avtrykk!

LilleLavendel

Forumet er livet
jeg lurer på om noen her har tatt sånn Lifestoneavtrykk av føttene til barna? hvor store kan de være egentlig? er det bare til babyføtter? ville gjerne hatt både av 4årinbgen og 1åringen nemlig, men det er kanskje for sent?
evt noen som vet om andre steder? feks hvor det kjedet i reklamestripa til høyre kommer fra?

Om du vil ha det i glass eller noe, så anbefalte de det ikke etter 6-8 mnd, litt etter størrelsen på foten. Men om du skal ha smykke kunne man ta litt lengre, for den forminsker de uansett. 

takk! det er til smykke i så fallk. men hvor stor er selve den avtrykksgreia? sånn ca i cm?kan jo trykke det diagonalt hvis det ikke er plass rett opp. hun har ca 16 cm fot.

jeg har kjøpt armbånd med håndavtrykkene til mine barn... eldste er 5år....sånn med månedsten på....

prøvde forresten med foten til eldste min på avtrykkarket og hun har for stor fot, hun bruker 28 i sko... jeg syns det er veeeeldig fint med håndavtrykk da :) det eneste er at jeg syns hjertene blir fort ripete.... har nesten ikke brukt mitt for syns allerede det ser slitt ut....

Back
Topp