Lifeline GRAVID

ja, jeg bruker den

Jeg tar også de tbl og er helt enig med deg, tyggetbl er heeelt forferdelig. Brekker meg mens jeg tygger og svelger. Fysj, men det går da ned med en halv liter vann :p

liker ikke den tyggetabletten heller. Tygge den rask og skylle med mye vann

Jg bruker den [:)] Syntes den tyggetabeletten var fæl de første gangene jeg tok den, men nå har jeg tatt de siden først på mai jeg da, så har blitt vant til den og nå er den ikke noe ekkel [;)] 

Men skal man ta den til og med 3 mnd`r på vei?

Vitamin/mineral-tulskudd med folat i ett [;)] Lurt og ta både mens man prøver å bli gravid og de 3 første mnd`ene av graviditeten...tror jeg jeg mener å huske iallefall. Får sikkert svar fra noen andre om akkurat det snart, spurte om det litt lenger opp her [:)]

okei. jeg bruker bare foralt tab. tar ikke andre vitaminer om jeg ikke må.

æ tar folat, omega3 kapsla å b -vitavintilskudd:D

ORIGINAL: *Mina min*

Tok de multi tbl som heter Gravid sist, kan taes hele sv.sk. Er det noe det samme eller?? Selges de dere tar på apotek?

Skal en tur på apoteket i morgen om alt er bra på ul[;)]

Den jeg bruker skal bare tas de første 3 mndene [:)] ja får kjøpt de på apoteket [:)]

jeg tar lifeline, men dropper tyggetabletten. har absolutt ikke sjans.

Jeg bruker også LifeLine Gravid. Syntes den tyggetabletten var helt grei i begynnelsen, men nå har jeg gått på den i over en mnd og hver dag smaker den litt værre, hehe. Skulle ønske det gikk å svelge den hel

Jeg tar også Lifeline GRAVID, og må si meg helt enig med dere om at den tyggetabletten er helt forferdelig [:'(]. Men på apoteket der jeg kjøpte vitaminene fikk jeg beskjed om at tyggetabletten måtte tas på kvelden!? Men det står ingenting om dette på pakken. Tar dere andre alle samtidig? Jeg glemmer den lett når jeg må ta den ene på kvelden...

ORIGINAL: jorb m/spire

Jeg tar også Lifeline GRAVID, og må si meg helt enig med dere om at den tyggetabletten er helt forferdelig [:'(]. Men på apoteket der jeg kjøpte vitaminene fikk jeg beskjed om at tyggetabletten måtte tas på kvelden!? Men det står ingenting om dette på pakken. Tar dere andre alle samtidig? Jeg glemmer den lett når jeg må ta den ene på kvelden...

Oi...jeg tar alle sammen på morgenen jeg... [&:] Sa hun noe om hvorfor den må taes på kveld? Upraktisk da...

ORIGINAL: jorb m/spire

hmm, hva var grunnen til at tyggetbl måtte taes på kveld da?
Jeg tar uansett alle tbl på kveld, har de stående på nattbordet, og tar de rett før jeg pusser tennene :)

Back
Topp