Lifeline Gravid

Mrs.Chuck Bass

Forelsket i forumet
Skal man ta det heele svangerskapet, eller bare første trimester? Ble litt forvirra av det som står på pakken :p

Åja, okei :-)
Var "litt" kjapp innom apoteket når jeg skulle kjøpe den, for å si det sånn :p Ingen måtte jo se meg! :p

Er det forresten bare meg som syns den hvite er SVÆR?

Grusomt svær!!!

Den er alldeles gedigen.. Jeg må dele den i to jeg. Er så sykt pingle når det gjelder å svelge tabletter fra før av og, så jeg sliter veldig når jeg må ta 5 stykker! :p

Ja, den er sykt svær! Men det er den hvite det er folat i, ikke sant?

Syns også det er mange tabletter og grusomt å svelge. Før var det bare to runde og mindre tabletter man tok.

Mrs.Chuck Bass skrev:
Den er alldeles gedigen.. Jeg må dele den i to jeg. Er så sykt pingle når det gjelder å svelge tabletter fra før av og, så jeg sliter veldig når jeg må ta 5 stykker! :p

Men når man deler den i to så blir den jo så forbanna skarp!!! Drittpille!!! :p Må finne igjen den pakka jeg tok sist, jeg assa! Den var bedre

TulleHøna skrev:

Mrs.Chuck Bass skrev:

Men når man deler den i to så blir den jo så forbanna skarp!!! Drittpille!!! :p Må finne igjen den pakka jeg tok sist, jeg assa! Den var bedre

Haha, ja, den blir fryktelig skarp :p Men bedre det, enn at den er gigantisk! Da får jeg den hvertfall ikke ned. Hva tok du sist da?

Back
Topp