Lifeline Gravid.

trille85

Glad i forumet
Var på apoteket å kjøpte meg lifeline Gravid isted. Satt på bussholdeplassen å las gjennom den lille brosjyren du får med i pakken. Måtte blunke to ganger når der sto at sopp og reinsyrkjøtt fremdeles kan vær radioaktivt etter Tsjernobyl[8|]

oi

mhm! tror jeg dropper soppen i middagen i kveld...

Ja, sitter i lenge.

Ekkelt å tenke på.

neeeeeeeeei, jeg som har helt dilla på champignon!!!!! [:@]

Jøsses, er det mulig?
Jaja, best å holde seg unna slikt da

Vet du noe om hvilken sopp det gjaldt ? er så utrolig glad i å plukke og spise kantarell skjønner du :)

ORIGINAL: surrai

er her å snoker litt, men må bare svare[:)] at det er radioaktivt gjelder bare enkelte områder i norge, midt norge/trøndelag som var hardest rammet. når det gjelder reinsdyrskjøtt, så sjekkes verdiene før det kan selges og regner med at det gjelder sopp å.. så det du kjøper i butikken bør være trygt.

Ja, det virker jo fornuftig.. Vi lever jo i Norge som har veldig strenge regler med mat kontroll. Men ble alikavel skremt når jeg leste det, så kommer nok til å vær litt obs bnår jeg kjøper sopp fremover..

Champignon som man kjøper fersk i butikken er i hvertfall dyrket frem i drivhus, og skal være trygge. Vet ikke om de andre også er dyrket frem? Skulle kanskje tro det.

ORIGINAL: *Vanda*

Fysj, fysj, fysj[:'(]
Glad jeg ikke spiser noen av delene [:D]

Enig[:)]

Back
Topp