Lier sykehus?

LilleBall

Forumet er livet
Noen som har hørt om det stede?

Hva har skjedd der egentlig?

har det skjedd noe der?

ORIGINAL: suki

Var vel tvilsom behandling av pasientene for et par tiår tilbake hvis jeg ikke husker feil.
Lurer på om handlingen i boka 23-salen til ingvar ambjørnsen foregår der.

Vet du om noe sted jeg kan lese om dette?

Jeg er den person som tror på gjengangere/spøkelser og jeg har hørt det går igjen folk der..

ORIGINAL: suki

Den andre linken jeg har limt inn over her står det litt om det.

Thanx [:)]

Etter å ha lest litt om Lier sykehus kunne jeg godt tenkt meg å besøkt det[:)]
Hadde vært gøy å sett om jeg hadde fått oppleve det mange sier de har opplevd der[;)]
Elsker sånne overnaturlige ting[:D]

Ja, syns det er kjempespennende jeg også, men tørr ikke være med på slikt.. hehe.. [:D]

Da hadde jeg blitt så redd at jeg jeg hadde gjort på meg [8D]

Mange som sier det spøker der...har bodd rett ved og hadde aldri turt å gå opp dit alene om kvelden nei...[;)] Er noen nedlagte avdelinger som er skikkelig creepy...

ORIGINAL: camillans

Det går absolutt igjen personer igjen på de nedlagte avdelingene på Lier sykehus.
Vi var en gjeng som drev & listet oss inn der i ungdomsårene & ALDRI i livet om jeg reiser tilbake der.
Verre ting har jeg aldri opplevd .....

Kan jeg spørre hva du har opplevd? Orker du skrive det på PM til meg?

*klemmer*

Syns dere som har vært der er tøfft, jeg hadde aldri tørt.. Jeg er selv inne på siden paranormal.no og ser masse bilder der ifra.. EKKELT!!

ORIGINAL: ~Ritamor~

ORIGINAL: camillans

Det går absolutt igjen personer igjen på de nedlagte avdelingene på Lier sykehus.
Vi var en gjeng som drev & listet oss inn der i ungdomsårene & ALDRI i livet om jeg reiser tilbake der.
Verre ting har jeg aldri opplevd .....

Kan jeg spørre hva du har opplevd? Orker du skrive det på PM til meg?

*klemmer*

Syns dere som har vært der er tøfft, jeg hadde aldri tørt.. Jeg er selv inne på siden paranormal.no og ser masse bilder der ifra.. EKKELT!!

Til meg også...

ORIGINAL: Missi

Etter å ha lest litt om Lier sykehus kunne jeg godt tenkt meg å besøkt det[:)]
Hadde vært gøy å sett om jeg hadde fått oppleve det mange sier de har opplevd der[;)]
Elsker sånne overnaturlige ting[:D]

Elsker også sånne ting...

ORIGINAL: caroaj

Har noen hørt om Nes kirkeruiner da?

Nei det har jeg ikke hørt noe om.. Hva er det? [:)]

På Nes i Romerike i Akershus er det ruiner etter en kirke, Nes kirkeruiner. Masse gamle gravplasser der. Veldig mange som har konserter der på sommern, men alle er fort rigga ned igjen å det er tomt før 00.00. Får da starter det visst å spøke der. Flere som har reist dit å gått i runinene som aldri blir seg selv igjen. Skal prøve å finne artikkel om det....

ORIGINAL: Habib Galbi

*grøss*
leste hva folk skrev på siden å!! herregud så ekkelt! jeg skjelver her jeg sitter.......

Å fy fader ja, nesten så jeg må flytte herfra, skummelt [X(]

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=145788

http://www.paranormal.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=7426&start=50&sid=ef63b70d4aeff24fa2324048878a1351

Finner ikke så mye spennende om det... Dårlig. Har hørt mange historier om det fra jeg var liten av.

vært på nes to netter på rad nå.. første natten ville ikke bilen starte når vi skulle dra, og en hvit skikkelse stod på taket på kirken, den kom og forsvant helt uten videre.. Andre natten låste plutselig bilen seg av seg selv, den samme skikkelsen stod på taket, men var ikke like tydelig denne gangen. Hvem er dette, og hvorfor er den på taket?.. er det bare for å skremme at de gjør sånne ting med bilene, eller vil de "fange" oss der?..

Dette stod det i ene linken litt ned på siden... EKKELT...

*grøss*

En grunn til at jeg aldri ville gått på en kirkegård om natten.. Blir så redd jeg vet du.. [8D]

ORIGINAL: ~Ritamor~

*grøss*

En grunn til at jeg aldri ville gått på en kirkegård om natten.. Blir så redd jeg vet du.. [8D]

He he... Jeg også. Er pingle når det kommer til stykke. Jeg bodde i USA ett år og der var det en gammel bru som toget gikk over under krigen eller noe. Kjører du under broen er det blinde vei. Denne bruen kaller de Bunny man bridge. Det er visst en mann som kledde seg ut som kanin og hang ungdommer ned fra den bruen. Så hvis du kjører bil under brua på ett klokkeslett og stopper motoren så får du ikke startet den igjen osv... Og du kan se folk som blir hengt osv...

Jeg, eksen og ett vennepar måtte jo bare dra dit en kveld etter vi hadde hvert på kino. Det var mørkt og ekkelt. Dro dit og jeg fikk hetta før vi hadde kommet oss under brua så jeg skrek i panikk snu bilen jeg vil hjem. He he... Så vi prøvde aldri. Er får pingle... Men det skal sies at min eks som er hardbarka US Marine soldier som liksom ikke er redd noe så litt blek ut også.... He he.....

Back
Topp