Lidl-bleier

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
nå har jeg kjøpt en pakke bleier fra Lidl - bare for å teste tenkte jeg... Og de var da ikke så værst de gitt[:)] ...å så kosta det jo bare 29,- for 56 stk (eller hva det var..) Litt morsom var den der fuktindikatoren på framsida av bleien:er den blanke streken blitt blå - er bleien våt[8D][8D]

Oj såpass. Ja du får prøve de litt lenger og si fra hva du syntes da.

Kanskje jeg skal teste dem og for det var jo veldig billig da - og utrolig kult med fuktindikator.

ORIGINAL: Molsy

Oj såpass. Ja du får prøve de litt lenger og si fra hva du syntes da.

Kanskje jeg skal teste dem og for det var jo veldig billig da - og utrolig kult med fuktindikator.

jeg har bruk noen nå, og de funker veldig bra på bimmelimm....så får vi se hvordan den funker på bommelomm...[8D][8D] går det bra, kommer jeg garantert til å kjøpe de igjen[:D] 

dem må æ prøv, lidl e jo rett oppi gata her[;)]

hadde pampers bleier med sånn fuktindikator på sykehuset men ikke sett de i butikken. og billige bleier da, men er ikke noen lidl butikk her heller--

ORIGINAL: xcrazyx

må få hør koss d går da Gunn[:D]
jepp[:D]

ORIGINAL: Lykketrollet!

Jeg har også testa lidl bleiene, men likte dem ikke.. Synes de er så stive på en måte.. Hadde lekkasjer støtt og stadig (selv med fuktindikator), og han ble ganske sår. Men det som passer for noen trenger ikke å passe for andre, så det er jo bare å prøve seg frem[:)]

jeg synes også de er litt stivere enn for eks. pampers...., men en helt ok bleie (men så vet jeg jo ennå ikke om de holder på baisen da[8|][8|]) til en biiiillllig penge[:D]

ORIGINAL: Mamman til my!

ORIGINAL: Nummer1(-:

nå har jeg kjøpt en pakke bleier fra Lidl - bare for å teste tenkte jeg... Og de var da ikke så værst de gitt[:)] ...å så kosta det jo bare 29,- for 56 stk (eller hva det var..) Litt morsom var den der fuktindikatoren på framsida av bleien:er den blanke streken blitt blå - er bleien våt[8D][8D]

Ja de er superbillige!! Vi har prøvd dem, og de funker bra på dagtid, når man skifter ofte (hver 3.-4. time). Men om natten sover Mina så lenge, og da ble det litt for fuktig rett på huden, altfor lenge.. [&o] Så da ble hun rød på stumpen. [:o] Nå bruker vi bare Libero om natten, og evt Lidl-bleier om dagen. [;)]

smart...[:)][:)]

no har æ kjøpt en pakke, så skal bli arti å se om dem funke som dem ska...

ORIGINAL: sommerbaby

få høre hva du syns da...[:D]

Vet ikke hvor det er lidell butikk i nærheten, vet det er en på vei nedover til sverige et sted[:D] Her går det i pampers all day long[:D]

ORIGINAL: Nummer1(-:

få høre hva du syns da...[:D]
jepp[:D]

skulle prøve lidl bleian no, 4-9kg, bruker egentlig libero 5-8, men lidl sine e jo allt får stooor....

ORIGINAL: Mamman til my!

skulle prøve lidl bleian no, 4-9kg, bruker egentlig libero 5-8, men lidl sine e jo allt får stooor....

Ja du må ta dem stramt på, på Mina så møtes tapebitene.. [8|] av og til lekker de ved lårene og, fordi bleien er for stor..
prøvd, men tapebitene gikk over hverandre å da løsna dem så fort...

da har vi fått det bekreftet: Lidl-bleiene funker IKKKE på bommelomm her gården[8|][8|]skikkelig  galt har det gått 2 gang er, så da gidder ikke jeg mer....[8|][8|] 

Back
Topp