Lidingø ikea

:Twinni

Elsker forumet
Julibarna 2019
JuniJubel2021
Noen som har lyst til å vise meg sitt Lidingø kjøkken? Skal ha dette, trenger tips til forskjellige løsninger. [:)]

ORIGINAL: MarensMamma

Kan legge inn mitt litt seinere, skal bare rydde og vaske det litt hehe[:)]

Hehe, supert! [:D]

ORIGINAL: Maryan84

sorry..litt store bilder[&:] kopierte de bare rett fra facebook.
Mangler litt lister og sånt her enda da.

Liker store bilder, jeg. Får bedre inntrykk da [;)]

Kan legge inn mitt litt seinere, skal bare rydde og vaske det litt hehe[:)]

samme her

Her er bildene fra prospektet da vi kjøpte huset. Du må se vekk fra den forferdelig stygge ventilatorhetta og gulvflisene bak komfyren, dette skal fikses når pengene vare litt mer enn ut mnd [:D]
På venstre siden av vinduet har vi nå fått innebygd micro, skal ta nye bilder og legge ut seinere. Men litt inntrykk får du iallefall[:)] Knallfornøyd med vasken, så er det sagt [:D]

Kjempefint kjøkken!!! Ja, sånn vask er stilig!!! Har lyst på sånn selv. Men det vissst uaktuelt for sambo... [8|]

ORIGINAL: :Twinmama

Her er bildene fra prospektet da vi kjøpte huset. Du må se vekk fra den forferdelig stygge ventilatorhetta og gulvflisene bak komfyren, dette skal fikses når pengene vare litt mer enn ut mnd [:D]
På venstre siden av vinduet har vi nå fått innebygd micro, skal ta nye bilder og legge ut seinere. Men litt inntrykk får du iallefall[:)] Knallfornøyd med vasken, så er det sagt [:D]

Kjempefint kjøkken!!! Ja, sånn vask er stilig!!! Har lyst på sånn selv. Men det vissst uaktuelt for sambo... [8|]

Takk for det[:)] Vi skal med tid og stunder få flislagt mellom benk og skap og bytte ventilator og få nye fliser der og [:D] Hvorfor vil han ikke ha slik vask??

Vet ikke. Han vil ha en "vanlig vask" som han sier. [8D] Tror han synes den er litt for fancy. Med en gang jeg foreslår noe så er det fordi det er "in" akkurat nå ifølge han [8D] Om 2 år så vil han sikkert ha sånn likevel... [8D][:D]

Back
Topp