Lider valgets kval her nå....

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Fikk penger til bursdagen, og nå er det store spørsmålet....Skal eg kjøpe silhouette maskina (har akkurat nok til den) eller skal eg bruke pengene på scrappemessa 8.september samt Brussel-turen i oktober.... Kjøper eg maskina, kommer eg ikkje til å ha ei einaste krone å bruke på scrappemessa....[&:]

Kan tenke meg at det er kaos i hodet ditt akkurat nå![8D]

Hadde det vært meg så har jeg kommet til å brukt pengene på messe, men det er meg! Jeg kan ikke nok om data, så sånne stansemaskiner må jeg holde meg unna! Dessuten syns jeg det er en viss sjarm med trykking[8D]

Gratulerer med overstått dag![:D]

Jeg hadde ventet til messa, du kan jo eventuelt kjøpe shiluettetn der da da får du jo den sikkert på tilbud også....

JEG HADDE VENTET[:D]

ORIGINAL: ~Kine~

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

Jeg hadde ventet til messa, du kan jo eventuelt kjøpe shiluettetn der da da får du jo den sikkert på tilbud også....

syns også du skal vente!!![:)]

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

Heeelt enig![:D]

OK, da får eg vente[:D] Men eg måtte innom på nettet i dag og bestille et lass med pinweels. Nå har eg gått å siklet etter de i en mnd[;)]

Ha tolmodighet å vent til messa[:)] kanskje suuuper tilbud på den då..

men enn aen ting.....vett du ka skriftå du he brukt på Trym i signatuern din hette?

ORIGINAL: juliaC

men enn aen ting.....vett du ka skriftå du he brukt på Trym i signatuern din hette?

Addams tror eg....

Nå ble jeg nysgjerrig her.. Hva er pinweels??[8D]

ORIGINAL: tullmusa

Sånn metallpynt som du kan bruke f.eks i midten av blomster som du setter fast med en brad....
Sånn som f.eks disse:

Allright![:D]

tuuusen takk[:D]
ORIGINAL: Tjukkebollepus

ORIGINAL: juliaC

Addams tror eg....

Sånn metallpynt som du kan bruke f.eks i midten av blomster som du setter fast med en brad....
Sånn som f.eks disse:

Kan jeg spørre hvor de selger sånne???

ORIGINAL: LeonElias`mamma

Sånn som f.eks disse:

Kan jeg spørre hvor de selger sånne???

Hobbykroken

Back
Topp