Libresse vs always

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
hvilken liker dere best,og hvorfor?

Ehh, ingen av alternativene.

Jeg bruker bind, men ingen av de merkene...

(Bruker tøybind jeg, aldri i livet om jeg går tilbake til ekle, klamme plastbind noen gang! De kan hete hva de vil, men ingen kommer i nærheten av de jeg har.)

ORIGINAL: *Stella*

Ehh, ingen av alternativene.

Jeg bruker bind, men ingen av de merkene...

(Bruker tøybind jeg, aldri i livet om jeg går tilbake til ekle, klamme plastbind noen gang! De kan hete hva de vil, men ingen kommer i nærheten av de jeg har.)

Ja men da får du la vær å svare. for jeg ville ha svar på hva som var best av de 2 merkene....

bruker aldri bind:)

Men om du bare vil vite hva som er best av dem (hva er best av pest eller kolera? [;)]) så hvorfor har du da et alternativ for "bruker ikke bind"?

ORIGINAL: *Stella*

Men om du bare vil vite hva som er best av dem (hva er best av pest eller kolera?) så hvorfor har du da et alternativ for "bruker ikke bind"?

fordi ellers så hadde alle de som bruker tampong komt å klaget.....

Always[:D]min mening er at de er bedre enn Libresse iallfall[:)] Har "alltid" brukt Always[:D] Iallfall i 15 år[:-]

ORIGINAL: SelinesMam

Jeg merker egentlig ikke forskjellen på de jeg[:D]

Kjøper litt hipp som happ, men syns always er kjempegreie med de vaskeklutene på.

hvilken pakke har de vaskeklutene i??

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Kjøper litt hipp som happ, men syns always er kjempegreie med de vaskeklutene på.

.....

Bruker ikke bind egentlig! Men har liggende i tilfelle, og det er libresse

libresse

Ingen nye meldinger
*Stella*
Super medlem

Medlem siden: 14.12.2005
Status: pålogget Men om du bare vil vite hva som er best av dem (hva er best av pest eller kolera?
ORIGINAL: Dollface

Libresse... får plastikkfølelse i ræva av always..

Husker ikke hva de heter, always&freshelle kansje eller noe i den duren. Vanlig bind pakker med en vaskeserviett på hvert bind.

oki takk.
da blir det disse neste gang. visste ikke dette jeg

Bruker litt begge deler.. [;)]

Men tror at jeg synes at always suger bedre til seg væske..

Always ultra long pluss!!

Må ha det pga mengden, og det er det eneste med vinger og den lengden som er tynt og som sitter godt til trusa liksom... slik at jeg ikke risikerer at det sklir av..!!!

ORIGINAL: *MammaArianna*

bruker aldri bind:)

Husker ikke hva de heter, always&freshelle kansje eller noe i den duren. Vanlig bind pakker med en vaskeserviett på hvert bind.

oki takk.
da blir det disse neste gang. visste ikke dette jeg

Jeg kan bruke disse sammen med tampong på slutten... de er veldig bra.. men irriterer meg at man ikke får våtservietter de jeg bruker.. ultra long plus... ergo: blør masse og det hadde vært fint med en sånn våtserviett..!!![8|]

ORIGINAL: Dollface

Libresse... får plastikkfølelse i ræva av always..

You must log in or register to reply here.
Back
Topp